Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8332
Назва: | ХАРАКТЕРИСТИКА ТЕХНОЛОГІЇ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗВО |
Інші назви: | Characteristics of augmented reality technology and its application in the educational process of higher education establishments |
Автори: | Ван, Бо Wang, Bo |
Ключові слова: | технологія віртуальна реальність заклад вищої освіти засіб навчання technology virtual reality higher education establishment means of learning |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | УІПА |
Бібліографічний опис: | Бо В. Характеристика технології доповненої реальності та її застосування в освітньому процесі ЗВО / В. Бо // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2023. - № 79. - С. 75-81. |
Серія/номер: | № 79; |
Короткий огляд (реферат): | Використання технології доповненої реальності в освітньому процесі закладів вищої освіти впливає
на його продуктивність, що визначається істотним потенціалом для розвитку особистості як у суспільних
відносинах, так і в різних сферах творчої самореалізації. У статті розглянуто визначення сучасними
науковцями поняття «доповнена реальність». Визначено засоби технології доповненої реальності як
сукупність апаратного та програмного комп’ютерного забезпечення доповнення контекстно-залежними
віртуальними об’єктами, що оточують людину реального світу в конкретному просторі та часі, що
змінюється при зміні реального середовища або ракурсу спостереження. Основними компонентами
технології є апаратні засоби доповненої реальності, браузер доповненої реальності, система
розпізнавання, система доповненої реальності, контент доповненої реальності. Існують різні класифікації
технології доповненої реальності. За типом взаємодії системи доповненої реальності з користувачем
виділяють автономні та інтерактивні системи доповненої реальності. За ступенем мобільності виділяють
стаціонарні та мобільні системи доповненої реальності. За функціональним призначенням виділяють
системи візуального пошуку, розпізнавання, системи «Augmented Reality 2.0», системи «лінза/екрандзеркало», системи контекстної візуалізації. Також представлено особливості застосування технології
доповненої реальності як засобу навчання в закладі вищої освіти, що сприяє підвищенню наочності та
інформативності освітнього процесу при вивченні різноманітних дисциплін. Підвищення ефективності
освітнього процесу передбачає більш детальне вивчення доцільності та шляхів використання технології
доповненої реальності на основі наявних літературних джерел та проведених досліджень, що дасть змогу
визначити можливості використання цієї технології як об’єкта вивчення і засобу навчання. The use of augmented reality technology in the educational process of higher education establishments affects its productivity, which is determined by the significant potential for personality development both in social relations and in various spheres of creative self-realization. The article examines the definition of «augmented reality» by modern scientists. The tools of augmented reality technology are defined as a set of hardware and software computer support for supplementing the real world surrounding a person with context-dependent virtual objects in a specific space and time, which changes when the real environment or observation angle changes. The main components of the technology are augmented reality hardware, augmented reality browser, recognition system, augmented reality system, augmented reality content. There are different classifications of augmented reality technology. According to the type of interaction of the augmented reality system with the user, autonomous and interactive augmented reality systems are distinguished. According to the degree of mobility, stationary and mobile augmented reality systems are distinguished. According to their functional purpose, visual search and recognition systems, Augmented Reality 2.0 systems, lens/screen-mirror systems, and contextual visualization systems are distinguished. Also described are the features of the application of augmented reality technology as a means of learning in a higher education establishment, which contributes to increasing the visibility and informative of the educational process when studying various disciplines. Increasing the effectiveness of the educational process involves a more detailed study of the feasibility and ways of using augmented reality technology based on available literary sources and conducted research, which will make it possible to determine the possibilities of using this technology as an object of study and a means of learning. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8332 |
ISSN: | 2074-8922 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pipo_2023_79_11.pdf | Бо Ван | 548,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.