Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8332
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВан, Бо-
dc.contributor.authorWang, Bo-
dc.date.accessioned2024-08-05T08:16:55Z-
dc.date.available2024-08-05T08:16:55Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБо В. Характеристика технології доповненої реальності та її застосування в освітньому процесі ЗВО / В. Бо // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2023. - № 79. - С. 75-81.uk_UA
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8332-
dc.description.abstractВикористання технології доповненої реальності в освітньому процесі закладів вищої освіти впливає на його продуктивність, що визначається істотним потенціалом для розвитку особистості як у суспільних відносинах, так і в різних сферах творчої самореалізації. У статті розглянуто визначення сучасними науковцями поняття «доповнена реальність». Визначено засоби технології доповненої реальності як сукупність апаратного та програмного комп’ютерного забезпечення доповнення контекстно-залежними віртуальними об’єктами, що оточують людину реального світу в конкретному просторі та часі, що змінюється при зміні реального середовища або ракурсу спостереження. Основними компонентами технології є апаратні засоби доповненої реальності, браузер доповненої реальності, система розпізнавання, система доповненої реальності, контент доповненої реальності. Існують різні класифікації технології доповненої реальності. За типом взаємодії системи доповненої реальності з користувачем виділяють автономні та інтерактивні системи доповненої реальності. За ступенем мобільності виділяють стаціонарні та мобільні системи доповненої реальності. За функціональним призначенням виділяють системи візуального пошуку, розпізнавання, системи «Augmented Reality 2.0», системи «лінза/екрандзеркало», системи контекстної візуалізації. Також представлено особливості застосування технології доповненої реальності як засобу навчання в закладі вищої освіти, що сприяє підвищенню наочності та інформативності освітнього процесу при вивченні різноманітних дисциплін. Підвищення ефективності освітнього процесу передбачає більш детальне вивчення доцільності та шляхів використання технології доповненої реальності на основі наявних літературних джерел та проведених досліджень, що дасть змогу визначити можливості використання цієї технології як об’єкта вивчення і засобу навчання.uk_UA
dc.description.abstractThe use of augmented reality technology in the educational process of higher education establishments affects its productivity, which is determined by the significant potential for personality development both in social relations and in various spheres of creative self-realization. The article examines the definition of «augmented reality» by modern scientists. The tools of augmented reality technology are defined as a set of hardware and software computer support for supplementing the real world surrounding a person with context-dependent virtual objects in a specific space and time, which changes when the real environment or observation angle changes. The main components of the technology are augmented reality hardware, augmented reality browser, recognition system, augmented reality system, augmented reality content. There are different classifications of augmented reality technology. According to the type of interaction of the augmented reality system with the user, autonomous and interactive augmented reality systems are distinguished. According to the degree of mobility, stationary and mobile augmented reality systems are distinguished. According to their functional purpose, visual search and recognition systems, Augmented Reality 2.0 systems, lens/screen-mirror systems, and contextual visualization systems are distinguished. Also described are the features of the application of augmented reality technology as a means of learning in a higher education establishment, which contributes to increasing the visibility and informative of the educational process when studying various disciplines. Increasing the effectiveness of the educational process involves a more detailed study of the feasibility and ways of using augmented reality technology based on available literary sources and conducted research, which will make it possible to determine the possibilities of using this technology as an object of study and a means of learning.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУІПАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 79;-
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.subjectвіртуальна реальністьuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectзасіб навчанняuk_UA
dc.subjecttechnologyuk_UA
dc.subjectvirtual realityuk_UA
dc.subjecthigher education establishmentuk_UA
dc.subjectmeans of learninguk_UA
dc.titleХАРАКТЕРИСТИКА ТЕХНОЛОГІЇ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗВОuk_UA
dc.title.alternativeCharacteristics of augmented reality technology and its application in the educational process of higher education establishmentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pipo_2023_79_11.pdfБо Ван548,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.