Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8315
Название: BUSINESS-PLAYING AS AN INTERACTIVE FORM OF FOREIGN LANGUAGE LEARNING IN THE CONTEXT OF HIGHER ENGINEERING EDUCATION
Другие названия: Ділова гра як інтерактивна форма навчання іноземних мов у контексті вищої інженерної освіти
Авторы: Bryntseva, O.
Podorozhna, A.
Бринцева, O.
Подорожна, A.
Ключевые слова: foreign language teaching
business game
engineering university
сase-technology
students’ independent work
викладання іноземної мови
ділова гра
інженерний університет
самостійна робота студентів
сase-технологія
Дата публикации: 2023
Издательство: УІПА
Библиографическое описание: Bryntseva O. O. Business-playing as an interactive form of foreign language learning in the context of higher engineering education / O. O. Bryntseva, A. O. Podorozhna // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2023. - № 78. - С. 23-28.
Серия/номер: № 78;
Краткий осмотр (реферат): The article is devoted to the issues of business games creation and implementation in the process of teaching a professionally oriented foreign language at engineering universities. It has been determined that in the context of teaching a foreign language to engineering students, a business game develops foreign language communication skills, thus forming not only professional competence, but also communicative competence; it reproduces the subject and social content of students' future professional activities, forms a system of relations typical for specialists in the relevant field. Therefore, in the learning process through business games, students provide substantive content to foreign language communication, integrate their professional skills into foreign language skills, master the ability to build social relationships, learn to overcome conflict situations and respond adequately to changing circumstances. The article presents an example of the methodological development of the business game "Innovations in the Energy Sector", which was tested at the Department of Foreign Language Training, European Integration and International Cooperation in partnership with the Department of Automation, Metrology and Energy Efficient Technologies (UEPA, Kharkiv). The experience of using business games in the process of foreign language learning at an engineering university allowed the authors to identify their specific features: using special didactic, methodological and technical support; careful preparation of speech materials; activation of students' independent work at the preparatory stage; selection of tasks in such a way as to stimulate independent training in business games not only to master new foreign language vocabulary (including terminology), but also to model various styles of speech (including terminology). The article concludes as follows: using game-based learning increases students' motivation to learn foreign languages and cultures, prepares them for practical foreign language skills in real life and in their future professional activities.
Стаття присвячена питанням підготовки та проведення ділових ігор у процесі навчання професійно орієнтованої іноземної мови в інженерних університетах. Визначається, що у контексті навчання студентів інженерних спеціальностей іноземної мови ділова гра розвиває вміння іншомовного спілкування, формуючи в такий спосіб не лише професійну компетенцію, а й комунікативну; відтворюється предметний і соціальний зміст майбутньої професійної діяльності студентів, формується система стосунків, характерна для фахівців відповідної галузі. Таким чином у процесі навчання за допомогою ділових ігор студенти наповнюють іншомовне спілкування предметним змістом, інтегрують свої професійні навички з іншомовними мовленнєвими навичками, опановують уміннями будувати соціальні взаємовідносини, навчаються долати конфліктні ситуації та адекватно реагувати на мінливі обставини. У статті наведено приклад методичної розробки ділової гри "Інновації в енергетичній галузі", апробація якої проводилася на кафедрі Іншомовної підготовки, Європейської інтеграції та міжнародного співробітництва спільно з кафедрою Автоматизації, метрології та енергоефективних технологій (УІПА, Харків). Досвід використання ділових ігор у процесі вивчення іноземної мови в інженерному університеті дозволив авторкам виокремити їхні певні особливості: використання особливого дидактичного, методичного та технічного забезпечення; ретельна підготовка мовленнєвих матеріалів; активізація самостійної роботи студентів на підготовчому етапі; добір завдань таким чином, щоб стимулювати самостійну підготовку до ділової гри не лише до опанування нової лексики (зокрема й термінології), а й моделювання різноманітних стилів мови (зокрема й термінології), а також моделювання різних стилів мови (зокрема і мовленнєвих), зокрема і мовленнєвого. У статті зроблено висновки, що використання ігрової форми навчання підвищує мотивацію студентів до вивчення іноземних мов і культур, готує їх до практичного використання іноземної мови у реальному житті, а також у майбутній професійній діяльності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8315
ISSN: 2074-8922
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pipo_2023_78_5.pdfBryntseva O. Podorozhna A461,55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.