Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8314
Назва: | ANALYSIS OF THE QUALITY OF SYNCHRONOUS AND ASYNCHRONOUS DISTANCE LEARNING IN UIPA AND DETERMINATION OF PROSPECTS FOR ITS OPTIMIZATION |
Інші назви: | Аналіз якості синхронного та асинхронного дистанційного навчання в УІПА та визначення перспектив його оптимізації |
Автори: | Ryabov, O. Рябов, О. |
Ключові слова: | distance learning quality of distance learning examination of the completeness of the course download examination of support during the semester дистанційне навчання якість дистанційного навчання експертиза повноти завантаження курсу електронний навчальний курс |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | УІПА |
Бібліографічний опис: | Ryabov O. Analysis of the quality of synchronous and asynchronous distance learning in UIPA and determination of prospects for its optimization / O. Ryabov // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2023. - № 78. - С. 13-22. |
Серія/номер: | № 78; |
Короткий огляд (реферат): | The relevance of the article is to reveal the technology of ensuring the quality of distance education
based on a step-by-step evaluation of the developed materials, to identify the criteria for the completeness of
the mandatory and additional components of the course studied remotely on the website of the HEI. Such an
examination is called structural and functional and consists of three parts: mandatory group 1; mandatory group
2; additional group 3. Mandatory groups include general information; course annotations, work program,
information about the teacher, scores for assignments, tasks for practical and independent work of students,
module control issues, methodological instructions for practical and independent tasks. An additional group
includes lecture texts, presentations, glossary, etc. Completeness criteria are developed for each department, as
each department has its own characteristics and specifics of educational disciplines. The article provides tables
of completeness criteria for the Department of Foreign Languages and for all other departments.
The second type of expertise that is proposed is the support expertise. For the Department of Foreign
Languages, it consists of two mandatory groups. The first group includes: enrollment of students, timely
checking of assignments, correctness of hyperlinks, student activity, etc. The second group includes the
availability of comments in case of not using the maximum score for an assignment, feedback through surveys,
etc. For other departments, the content of peer review is slightly different, namely: two main groups covering
the correctness of the date of assignments, the availability of a list of groups with student option numbers,
timeliness of assignment checking, and the activity of the teacher and students; the third additional group takes
into account the activity of the teacher's pedagogical activity and the activity of teamwork in the DL. The
constant use of peer review during the semester and periodic assessment of the completeness of the course
content studied by students allows for ongoing adjustment of the content and methods of mastering the
disciplines, which improves the quality of distance learning.
The article discusses the procedure for certification of an e-learning course and the procedure for
establishing and operating a certification commission.
The analysis of distance learning at UIPA allowed the author to identify the main reserves that can be
used to improve the quality of online learning.
The conclusions highlight some problematic issues that should be addressed by teachers, students and
the administration of the higher education institution. The conclusion is made that it is necessary to carry out a
number of organizational, control, motivational measures within the HEI to optimize the content and control in
the process of using distance education. For the prospect of further research, further development of the content
of distance courses, the mechanism of their use and control to improve the quality of distance learning is
determined. Актуальність статті полягає в розкритті технології забезпечення якості дистанційної освіти на основі покрокового оцінювання розроблених матеріалів, виокремлення критеріїв повноти розташування на сайті ДО обов’язкових і додаткових складових курсу, що вивчається дистанційно. Така експертиза має назву структурно-функціональної і складається з трьох частин: обов’язкової групи 1; обов’язкової групи 2; додаткової групи 3. Обов’язкові групи охоплюють загальні відомості; анотацію курсів, робочу програму, відомості про викладача, бали за виконання завдань, завдання для практичної і самостійної роботи студентів, питання модульного контролю, методичні вказівки для виконання практичних і самостійних завдань. Додаткова група включає тексти лекцій, презентації, глосарій тощо. Критерії повноти розробляються для кожної кафедри, оскільки кожна кафедра має свої особливості та специфіку освітніх дисциплін. У статті наведені таблиці критеріїв повноти для кафедри іноземних мов та для всіх інших кафедр. Другий вид експертизи, який пропонується, це експертиза супроводу. Для кафедри іноземних мов вона складається з двох обов’язкових груп. Перша група включає: зарахування студентів, своєчасну перевірку завдань, коректність праці гіперпосилань, активність студентів, ін. До другої групи входять питання наявності коментарю у разі застосування не максимального балу за завдання, зворотний зв'язок за допомогою опитувань тощо. Для інших кафедр зміст експертного оцінювання трохи інший, а саме: дві основних групи, що охоплюють питання коректності дати завдань, наявності списку груп з номерами варіантів студентів, своєчасності перевірки завдань, активності роботи викладача і студентів; третя додаткова група враховує активність педагогічної діяльності викладача та активність колективної роботи в ДО. Постійне використання експертного оцінювання протягом семестру та періодичне оцінювання повноти завантаження змісту курсу, що вивчають студенти, дає змогу здійснювати поточне коригування змісту та способів опанування дисциплінами, що підвищує якість дистанційного навчання. У статті розглядається порядок проведення атестації електронного навчального курсу – ЕНК та порядок створення і роботи атестаційної комісії. Аналіз дистанційного навчання в УІПА дав змогу автору виокремити основні резерви, які можна використати для підвищення якості навчання в онлайн режимі. У висновках йдеться про деякі проблемні питання, які бажано вирішити з боку викладачів, з боку студентів та з боку адміністрації закладу вищої освіти. Робиться висновок про необхідність в межах ЗВО провести низку заходів організаційного, контрольного, мотиваційного характеру для оптимізації змісту та контролю в процесі застосування дистанційної освіти. Для перспективи подальших досліджень визначається подальше розроблення змісту дистанційних курсів, механізму їх використання та контролю для підвищення якості дистанційного навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8314 |
ISSN: | 2074-8922 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pipo_2023_78_4.pdf | Ryabov Oleg | 488,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.