Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8299
Назва: | Становлення особистості учнів у процесі засвоєння змісту освітньої моделі "Довкілля" |
Інші назви: | Formation of students' personality in the process of mastering the content of the educational model "Environm"ent |
Автори: | Ільченко, В. Р. Ільченко, О. Г. Голота, О. В. Ilchenko, V. R. Ilchenko, O. G. Golota, O. V. |
Ключові слова: | інженерна, особистісно орієнтована освіта модель освіти для сталого розвитку суспільства «Довкілля» кабінет «Довкілля» кабінет цілісного світогляду домашня школа мінімайстерня життєствердний образ світу життєствердна модель світу суспільства engineering, personally oriented education "Environment" as a model of education for the sustainable development of society an "Environment" classroom a holistic worldview classroom homeschooling mini-workshop a life-affirming image of the world a life-affirming model of the world ofsociety |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | УІПА |
Бібліографічний опис: | Ільченко В. Р. Становлення особистості учнів у процесі засвоєння змісту освітньої моделі "Довкілля / В. Р. Ільченко, О. Г. Ільченко, О. В. Голота // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2022. - № 75. - С. 80-88. |
Серія/номер: | № 75; |
Короткий огляд (реферат): | Стаття намагається привернути увагу педагогів, батьків до необхідності інженерної, особистісно орієнтованої освіти, яка особливо необхідна під час воєнного і післявоєнного стану, коли молодепокоління маєособливо намагатисявчитися працювати руками, «вирощувати» під час навчального процесу на уроках усіх предметів і в домашніх умовах свій життєствердний національний образ світу, за допомогою якого кожний момент життя бути пов’язанийз ВС (Всесвітом чи Всевишнім, хто як розуміє) і захищеним від всіх негараздів, які зустрічаються на життєвому шляху. Автори зупиняються на використанні педагогами і батьками як колегами педагогів навчально-методичного забезпечення моделі освіти для сталого розвитку «Довкілля» (національного аналогу STEM-освіти), як втілення інженерної, особистісно орієнтованої освіти. Інженерна, особистісно орієнтована освіта, якою виступатиме модель освіти для сталого розвитку «Довкілля», може надати навчально-методичне забезпечення для обладнання всіх ланок освіти (дошкілля, початкова, основна, старша школа) кабінетами «Довкілля», кабінетами цілісного світогляду; домашнім школам – забезпечення методичними матеріалами для обладнання домашніх мінімайстерень, осередків віртуальної та доповнювальної реальності, обладнання присадибних ділянок, проведення уроків у довкіллі. Залучення батьків до формування з учнів «інженерів», які будуть виконувати домашню роботу з найменшою витратою енергії, заощаджувати домашні кошти, сприяти формуванню вмолодих поколінь життєствердного національного образу світу – захисників вітчизни, які поповнять життєствердну модель світу суспільства.Устатті розкриваються умови формування образу світу як результату інженерної, особистісно-орієнтованої освіти, яка обумовлює високі рівні вербального і невербального інтелекту молодих поколінь, високі рівні соціальної зрілості та здоров’я, життєствердну модель світу суспільства. Життєствердна модель світу суспільства, на противагу деструктивній і агресивній моделям світу, обумовленим «безногою», «безрукою», «беззаконною» («безмозкою») освітою (терміни дослідника освіти В.П.Базарного) приведе до перемоги України. The article draws teachers' and parents' attention to the importance of personally oriented engineering education, which is essential during the war and post-war state, when the young generation should make attempts to work manually and "cultivate" during their lessons and at home a life-affirming national image of the world, which helps to connect every moment of life with the Supreme Being (the Universe or the Most High, as who understands) and be protected from all adversities encountered in the life path. The authors discuss the way teachers and parents, who are considered to be teachers’ colleagues, use the educational and methodological support of the "Environment" educational model for sustainable development (Ukrainian analog of STEM education) as an embodiment of personally oriented engineering education.Personally oriented engineering education, represented by "Environment", which is a model of education for sustainable development, can provide educational and methodological support to equip all levels of education (preschool, elementary, basic, and high school) with "Environment" classrooms and holistic worldview classrooms; it can also provide home schools with methodological materials to supporthome mini-workshops, virtual and augmented reality centers, smallholding and outdoor lessons. The involvement of parents in educating students as "engineers" who will be able to do homework with the least amount of energy, and save household funds helps to cultivate a life-affirming national image of the world among young generations who will become defenders of the homeland that will complement the life-affirming model of the world of society. The article specifies the conditions for the development of the image of the world as a result of personally oriented engineering education, which determines the high levels of verbal and non-verbal intelligence of young generations, high levels of social maturity and health, and a life-affirming model of the world of society. Unlike destructive and aggressive models of the world caused by "legless", "armless", and "lawless" ("brainless") education (terms coined by education researcher V. P. Bazarny), a life-affirming model of the world of society will lead to the victory of Ukraine. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8299 |
ISSN: | 2074-8922 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ільченко+В.,+Ільченко+О.,+Голота+О..pdf | http://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/484/406 | 1,05 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.