Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8260
Title: | Практико-орієнтована підготовка педагогів професійної освіти з відновлювальної енергетики для повоєнної відбудови України |
Other Titles: | Practice-oriented training of vocational teachers in renewable energy for post-war reconstruction of Ukraine |
Authors: | Радкевич, В. О. Радкевич, О. П. Пригодій, М. А. Radkevych, V. O. Radkevych, O. P. Pryhodii, M. A. |
Keywords: | практико-орієнтована підготовка відновлювальна енергетика професійна освіта педагог професійної освіти методи навчання зміст освіти підвищення кваліфікації викладачів practice-oriented training renewable energy vocational education vocational teacher teaching methods educational content professional development of teachers |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | УІПА |
Citation: | Радкевич В. О. Практико-орієнтована підготовка педагогів професійної освіти з відновлювальної енергетики для повоєнної відбудови України / В. О. Радкевич, О. П. Радкевич, М. А. Пригодій // Проблеми інженерно-педагогічної освіти / зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2022. - № 76. - С. 29-40. |
Series/Report no.: | ;№ 76 |
Abstract: | Підготовка педагогічних кадрів для відновлювальної енергетики потребує спеціального підходу, оскільки ця галузь є динамічною, багатогранною та затребуваною для повоєнної відбудови України. Підготовка фахівців у сфері енергетики, зокрема в контексті зеленої енергетики, є важливим завданням, яке передбачає врахування ряду викликів та можливостей. Крім того, вони повинні мати практичні навички та досвід, оскільки це важливий компонент підготовки фахівців у сфері відновлюваної енергетики. Особливу роль у формуванні політики в області відновлюваної енергетики відіграє Єврокомісія, яка встановлює важливі нормативи і вимоги в цій сфері. Доведено, що розвиток відновлювальної енергетики має кілька ключових тенденцій. До них відносяться інновації в технологіях, зростання інвестицій, зміна установок споживачів та політичний рух в бік «зелених» технологій. Встановлено, що практико-орієнтована підготовка має ряд характерних особливостей, які відрізняють її від більш традиційних, теоретично орієнтованих підходів до навчання: наголос на практичному застосуванні знань; інтеграція теорії та практики; тісний зв’язок з промисловістю. Підготовка педагогічних кадрів для відновлювальної енергетики зумовлює необхідність впровадження нових механізмів проєктування змісту та методик навчання. Педагогічні працівники закладів професійної освіти повинні мати глибокі знання в галузі відновлюваної енергетики, включаючи сучасні технології, стратегії розвитку, економії джерел енергії та екологізації виробництва, а також вміти передавати ці знання студентам. Обґрунтовано, що підготовка педагогів для професійної освіти в галузі енергетики може включати використання різних методів, які спрямовані на розвиток необхідних компетентностей: проєктне навчання; інтерактивне навчання; стажування та партнерство з промисловістю; неперервний професійний розвиток; кейс-метод; менторство; колаборативне навчання; дистанційне навчання; стажування та ін. The teachers training for renewable energy requires a special approach, as this industry is dynamic, multifaceted, and in demand for the post-war reconstruction of Ukraine. Training energy specialists, particularly in the context of green energy, is an important task that involves taking into account a number of challenges and opportunities. In addition, they must have practical skills and experience, as this is an important component of training in the renewable energy sector. The European Commission plays a special role in shaping renewable energy policy, setting important standards and requirements in this area. It has been proven that the development of renewable energy has several key trends. These include innovations in technology, investment growth, changing consumer attitudes, and political movement towards "green" technologies. It has been established that practice-oriented training has a number of characteristic features that distinguish it from more traditional, theoretically oriented approaches to education: emphasis on the practical application of knowledge; integration of theory and practice; close connection with industry. The teachers training for renewable energy necessitates the introduction of new mechanisms for designing content and teaching methods. Teachers of vocational education institutions should have in-depth knowledge of renewable energy, including modern technologies, development strategies, energy saving and greening of production, and be able to transfer this knowledge to students. It is substantiated that the training of teachers for vocational education in the field of energy may include the use of various methods aimed at developing the necessary competencies: project-based learning; interactive learning; internships and partnerships with industry; continuous professional development; case method; mentoring; collaborative learning; distance learning; internships, etc. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8260 |
ISSN: | 2074-8922 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | Радкевич В. О., Радкевич О. П., Пригодій М. А. | 434,3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.