Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/783
Назва: ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАСВОЄННЯ ПОНЯТЬ ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИКИ
Автори: Бочарова, С. П.
Хохлов, В. І.
Ключові слова: психологія
фізика
поняття
засвоєння
мислення
абстракції
модель
механіка
вербалізація
Дата публікації: 7-лис-2012
Бібліографічний опис: Бочарова, С. П. Психологічні аспекти засвоєння понять загальної фізики [Текст] / С. П. Бочарова, В. І. Хохлов // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : сборник научных трудов. - 2010. - Вип. 26-27. - С. 213-219.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто деякі психологічні проблеми сприйняття і засвоєння наукових понять, зокрема понять загальної фізики. Наведено приклади ідеалізованих (абстрактних) понять класичної механіки. Пропонується звернути увагу на ці проблеми при викладанні загальної фізики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/783
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S_ Bocharova_ V_Khokhlov.pdf237,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.