Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/783
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБочарова, С. П.-
dc.contributor.authorХохлов, В. І.-
dc.date.accessioned2012-11-07T12:56:04Z-
dc.date.available2012-11-07T12:56:04Z-
dc.date.issued2012-11-07-
dc.identifier.citationБочарова, С. П. Психологічні аспекти засвоєння понять загальної фізики [Текст] / С. П. Бочарова, В. І. Хохлов // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : сборник научных трудов. - 2010. - Вип. 26-27. - С. 213-219.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/783-
dc.description.abstractУ статті розглянуто деякі психологічні проблеми сприйняття і засвоєння наукових понять, зокрема понять загальної фізики. Наведено приклади ідеалізованих (абстрактних) понять класичної механіки. Пропонується звернути увагу на ці проблеми при викладанні загальної фізики.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectпсихологіяuk_UK
dc.subjectфізика-
dc.subjectпоняття-
dc.subjectзасвоєння-
dc.subjectмислення-
dc.subjectабстракції-
dc.subjectмодель-
dc.subjectмеханіка-
dc.subjectвербалізація-
dc.titleПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАСВОЄННЯ ПОНЯТЬ ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИКИuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S_ Bocharova_ V_Khokhlov.pdf237,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.