Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7203
Назва: | ЗАСОБИ ОПТИМІЗАЦІЇ РОБОТИ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ЗВО |
Автори: | Мягка, М. М. |
Ключові слова: | іноземна мова заклад вищої освіти комунікація уміння інтенсивні підходи до навчання активна взаємодія мультимедійні технології методи оптимізації |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Мягка М. М. Засоби оптимізації роботи з новим матеріалом на заняттях з іноземної мови у ЗВО / М. М. Мягка // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2021. - № 72. - С. 110-116. |
Серія/номер: | № 72 |
Короткий огляд (реферат): | У статті зроблена спроба проаналізувати основні методики презентації та відпрацювання нового матеріалу на заняттях з іноземної мови у вищих навчальних закладах із метою оптимізації навчального процесу. Авторка наголошує, що оптимізація є природним етапом у розвитку будь-якої науки, що передбачає пошук педагога певних заходів щодо створення ідеальних умов навчання, виховання та розвитку студентів. У статті зазначається, що пізнавальна активність студента на етапах ознайомлення з новим мовленнєвим матеріалом та тренування повинні стати головним напрямком дій викладача при моделюванні заняття, його смисловим стрижнем. Презентуючи студентам лексику та граматичні структури, призначені для опанування, викладач визначає й логіку вибудовування їх комунікації. У статті наводяться приклади технологій, за допомогою яких доцільно проводити процедури актуалізації та активізації при роботі з іншомовною лексикою, представлена одна з сучасних розробок, що належать до напрямку арттехнологій для активізації лексики на заняттях з іноземної мови (колажування як опора для говоріння з використанням автентичних матеріалів). Розкривається потенціал використання сучасних інформаційних технологій, що застосовуються в процесі навчання студентів іноземних мов у вищій школі. У висновках авторка зазначає, що інтенсивні методики презентації та відпрацювання нового іншомовного матеріалу, використання можливостей мультимедійних технологій - методичні можливості, які відкривають перед викладачами вищої школи перспективи інтенсифікації навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах із метою формування творчої особистості майбутнього фахівця, здатного до саморозвитку, самоосвіти та інноваційної діяльності. Спільна участь викладача та студента на занятті з іноземної мови покликана сприяти розвитку самостійності студентів при роботі з мовленнєвим матеріалом. Показником ефективності заняття іноземної мови є самостійність та активність студентів у іншомовній діяльності. Засоби оптимізації процесу навчання іноземної мови реалізують практичний, розвивальний та виховний аспекти мети навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7203 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мягкая М.М..pdf | 341,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.