Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7203
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мягка, М. М. | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-28T06:12:23Z | - |
dc.date.available | 2022-09-28T06:12:23Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Мягка М. М. Засоби оптимізації роботи з новим матеріалом на заняттях з іноземної мови у ЗВО / М. М. Мягка // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2021. - № 72. - С. 110-116. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7203 | - |
dc.description.abstract | У статті зроблена спроба проаналізувати основні методики презентації та відпрацювання нового матеріалу на заняттях з іноземної мови у вищих навчальних закладах із метою оптимізації навчального процесу. Авторка наголошує, що оптимізація є природним етапом у розвитку будь-якої науки, що передбачає пошук педагога певних заходів щодо створення ідеальних умов навчання, виховання та розвитку студентів. У статті зазначається, що пізнавальна активність студента на етапах ознайомлення з новим мовленнєвим матеріалом та тренування повинні стати головним напрямком дій викладача при моделюванні заняття, його смисловим стрижнем. Презентуючи студентам лексику та граматичні структури, призначені для опанування, викладач визначає й логіку вибудовування їх комунікації. У статті наводяться приклади технологій, за допомогою яких доцільно проводити процедури актуалізації та активізації при роботі з іншомовною лексикою, представлена одна з сучасних розробок, що належать до напрямку арттехнологій для активізації лексики на заняттях з іноземної мови (колажування як опора для говоріння з використанням автентичних матеріалів). Розкривається потенціал використання сучасних інформаційних технологій, що застосовуються в процесі навчання студентів іноземних мов у вищій школі. У висновках авторка зазначає, що інтенсивні методики презентації та відпрацювання нового іншомовного матеріалу, використання можливостей мультимедійних технологій - методичні можливості, які відкривають перед викладачами вищої школи перспективи інтенсифікації навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах із метою формування творчої особистості майбутнього фахівця, здатного до саморозвитку, самоосвіти та інноваційної діяльності. Спільна участь викладача та студента на занятті з іноземної мови покликана сприяти розвитку самостійності студентів при роботі з мовленнєвим матеріалом. Показником ефективності заняття іноземної мови є самостійність та активність студентів у іншомовній діяльності. Засоби оптимізації процесу навчання іноземної мови реалізують практичний, розвивальний та виховний аспекти мети навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | № 72 | - |
dc.subject | іноземна мова | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | комунікація | uk_UA |
dc.subject | уміння | uk_UA |
dc.subject | інтенсивні підходи до навчання | uk_UA |
dc.subject | активна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | мультимедійні технології | uk_UA |
dc.subject | методи оптимізації | uk_UA |
dc.title | ЗАСОБИ ОПТИМІЗАЦІЇ РОБОТИ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ЗВО | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мягкая М.М..pdf | 341,24 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.