Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7203
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМягка, М. М.-
dc.date.accessioned2022-09-28T06:12:23Z-
dc.date.available2022-09-28T06:12:23Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМягка М. М. Засоби оптимізації роботи з новим матеріалом на заняттях з іноземної мови у ЗВО / М. М. Мягка // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2021. - № 72. - С. 110-116.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7203-
dc.description.abstractУ статті зроблена спроба проаналізувати основні методики презентації та відпрацювання нового матеріалу на заняттях з іноземної мови у вищих навчальних закладах із метою оптимізації навчального процесу. Авторка наголошує, що оптимізація є природним етапом у розвитку будь-якої науки, що передбачає пошук педагога певних заходів щодо створення ідеальних умов навчання, виховання та розвитку студентів. У статті зазначається, що пізнавальна активність студента на етапах ознайомлення з новим мовленнєвим матеріалом та тренування повинні стати головним напрямком дій викладача при моделюванні заняття, його смисловим стрижнем. Презентуючи студентам лексику та граматичні структури, призначені для опанування, викладач визначає й логіку вибудовування їх комунікації. У статті наводяться приклади технологій, за допомогою яких доцільно проводити процедури актуалізації та активізації при роботі з іншомовною лексикою, представлена одна з сучасних розробок, що належать до напрямку арттехнологій для активізації лексики на заняттях з іноземної мови (колажування як опора для говоріння з використанням автентичних матеріалів). Розкривається потенціал використання сучасних інформаційних технологій, що застосовуються в процесі навчання студентів іноземних мов у вищій школі. У висновках авторка зазначає, що інтенсивні методики презентації та відпрацювання нового іншомовного матеріалу, використання можливостей мультимедійних технологій - методичні можливості, які відкривають перед викладачами вищої школи перспективи інтенсифікації навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах із метою формування творчої особистості майбутнього фахівця, здатного до саморозвитку, самоосвіти та інноваційної діяльності. Спільна участь викладача та студента на занятті з іноземної мови покликана сприяти розвитку самостійності студентів при роботі з мовленнєвим матеріалом. Показником ефективності заняття іноземної мови є самостійність та активність студентів у іншомовній діяльності. Засоби оптимізації процесу навчання іноземної мови реалізують практичний, розвивальний та виховний аспекти мети навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 72-
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectумінняuk_UA
dc.subjectінтенсивні підходи до навчанняuk_UA
dc.subjectактивна взаємодіяuk_UA
dc.subjectмультимедійні технологіїuk_UA
dc.subjectметоди оптимізаціїuk_UA
dc.titleЗАСОБИ ОПТИМІЗАЦІЇ РОБОТИ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ЗВОuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Мягкая М.М..pdf341,24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.