Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7201
Title: ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ НА БАЗІ ЗЗСО ЗА 30-ГОДИННИМИ МОДУЛЯМИ ЯК ОДИН ІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ
Authors: Лунячек, В. Е.
Рубан, Н. П.
Keywords: заклад загальної середньої освіти
керівники освіти
науково-педагогічні працівники
пандемія коронавірусу
педагогічні працівники
підвищення кваліфікації
професійний розвиток
трансфер педагогічних технологій
Issue Date: 2021
Citation: Лунячек В. Е. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників на базі ЗЗСО за 30-годинними модулями як один із результатів диверсифікації освітніх послуг / В. Е. Лунячек, Н. П. Рубан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2021. - № 72. - С. 48-59.
Series/Report no.: № 72
Abstract: У роботі розглянуто питання підвищення кваліфікації вчителів і керівників закладів загальної середньої освіти за 30-годинними модулями в умовах всесвітньої пандемії коронавірусу. Акцент зроблено на диверсифікації форм і методів підвищення кваліфікації відповідно до положень Закону України «Про освіту» (2017) та інших нормативно-правових актів. Наголошено на специфіці зазначених процедур в умовах пандемії. Авторами також доведена необхідність проведення щорічних 30-годинних модулів підвищення кваліфікації педагогічних працівників на базі закладів загальної середньої освіти, що вирішує низку логістичних питань в умовах обмеженості пересування суб’єктів і об’єктів зазначеного процесу в умовах пандемії. У представлених матеріалах наведено також розроблені авторами 30-годинні модулі, що можуть бути запропоновані споживачам освітніх послуг із підвищення кваліфікації та обґрунтовано актуальність запропонованої тематики. Це модулі присвячено науково-методичним та технологічним основам проєктування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі загальної середньої освіти, основам формування стратегічного плану закладів загальної середньої освіти, глобальним тенденціям у розвитку освіти, продуктам інноваційної діяльності вчителя як об’єктам інтелектуальної власності, академічної доброчесності, використанню хмарних технологій у навчанні й управлінні закладами освіти тощо. Окремо обґрунтовано доцільність проведення 30-годинних модулів, присвячених упровадженню в навчальний процес креативних технологій навчання, що є нагальною потребою часу. Важливою складовою роботи є позиція авторів щодо досліджень витрат праці педагогічних і науковопедагогічних працівників в умовах дистанційного навчання й підвищення кваліфікації, що викликано всесвітньою пандемією коронавірусу та необхідністю прийняття виважених управлінських рішень щодо адекватної компенсації педагогічним і науково-педагогічним працівникам витрат часу й особистих ресурсів, що ними витрачаються в процесі зазначеної вище діяльності, що суттєво впливає на їхній моральний стан і стан здоров’я.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7201
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лунячек В., Рубан Н.П..pdf457,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.