Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7201
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛунячек, В. Е.-
dc.contributor.authorРубан, Н. П.-
dc.date.accessioned2022-09-28T06:05:24Z-
dc.date.available2022-09-28T06:05:24Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛунячек В. Е. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників на базі ЗЗСО за 30-годинними модулями як один із результатів диверсифікації освітніх послуг / В. Е. Лунячек, Н. П. Рубан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2021. - № 72. - С. 48-59.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7201-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто питання підвищення кваліфікації вчителів і керівників закладів загальної середньої освіти за 30-годинними модулями в умовах всесвітньої пандемії коронавірусу. Акцент зроблено на диверсифікації форм і методів підвищення кваліфікації відповідно до положень Закону України «Про освіту» (2017) та інших нормативно-правових актів. Наголошено на специфіці зазначених процедур в умовах пандемії. Авторами також доведена необхідність проведення щорічних 30-годинних модулів підвищення кваліфікації педагогічних працівників на базі закладів загальної середньої освіти, що вирішує низку логістичних питань в умовах обмеженості пересування суб’єктів і об’єктів зазначеного процесу в умовах пандемії. У представлених матеріалах наведено також розроблені авторами 30-годинні модулі, що можуть бути запропоновані споживачам освітніх послуг із підвищення кваліфікації та обґрунтовано актуальність запропонованої тематики. Це модулі присвячено науково-методичним та технологічним основам проєктування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі загальної середньої освіти, основам формування стратегічного плану закладів загальної середньої освіти, глобальним тенденціям у розвитку освіти, продуктам інноваційної діяльності вчителя як об’єктам інтелектуальної власності, академічної доброчесності, використанню хмарних технологій у навчанні й управлінні закладами освіти тощо. Окремо обґрунтовано доцільність проведення 30-годинних модулів, присвячених упровадженню в навчальний процес креативних технологій навчання, що є нагальною потребою часу. Важливою складовою роботи є позиція авторів щодо досліджень витрат праці педагогічних і науковопедагогічних працівників в умовах дистанційного навчання й підвищення кваліфікації, що викликано всесвітньою пандемією коронавірусу та необхідністю прийняття виважених управлінських рішень щодо адекватної компенсації педагогічним і науково-педагогічним працівникам витрат часу й особистих ресурсів, що ними витрачаються в процесі зазначеної вище діяльності, що суттєво впливає на їхній моральний стан і стан здоров’я.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 72-
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиuk_UA
dc.subjectкерівники освітиuk_UA
dc.subjectнауково-педагогічні працівникиuk_UA
dc.subjectпандемія коронавірусуuk_UA
dc.subjectпедагогічні працівникиuk_UA
dc.subjectпідвищення кваліфікаціїuk_UA
dc.subjectпрофесійний розвитокuk_UA
dc.subjectтрансфер педагогічних технологійuk_UA
dc.titleПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ НА БАЗІ ЗЗСО ЗА 30-ГОДИННИМИ МОДУЛЯМИ ЯК ОДИН ІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ ОСВІТНІХ ПОСЛУГuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Лунячек В., Рубан Н.П..pdf457,68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.