Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7198
Title: ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
Authors: Бабакіна, О. О.
Литвин, В. А.
Keywords: підготовка майбутніх педагогів
інформатизація освіти
дистанційне навчання
технології дистанційного навчання
тенденції розвитку дистанційного навчання
Issue Date: 2021
Citation: Бабакіна О. О. Підготовка майбутніх педагогів до застосування технології дистанційного навчання в освітньому процесі / О. О. Бабакіна, В. А. Литвин // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2021. - № 72. - С. 87-93.
Series/Report no.: № 72
Abstract: У статті схарактеризовано специфіку підготовки майбутніх педагогів до застосування технології дистанційного навчання в освітньому процесі. З’ясовано, що інформаційні технології в освітньому процесі впроваджуються досить динамічно, а отже, так само повинні розроблятися й методики їх використання. Важливо, щоб сучасні вчителі не лише вільно орієнтувалися в предметній галузі, а також бути висококваліфікованими спеціалістами, які вільно володіють цифровими технологіями, що безпосередньо стосуються їх професійної діяльності. Визначено, що дистанційне навчання – це навчання у віртуальному освітньому просторі, у процесі якого здобувачі освіти можуть перебувати на великих просторових відстанях один від одного та здійснювати обмін повідомленнями як між собою, так і з педагогами, з використанням електронної мережі; технологія дистанційного навчання – це сукупність методик, методів, форм, засобів та прийомів, що впроваджуються в освітній процес із метою ефективного здійснення педагогічної діяльності, що направлена на досягнення поставлених цілей дистанційного навчання. Узагальнення думок вітчизняних та зарубіжни науковців сприяло виявленню тенденцій розвитку технологій дистанційного навчання в закладах вищої педагогічної освіти. До таких тенденцій віднесено: 1) підвищення ролі технологій дистанційного навчання за допомогою інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій, які є запорокую ефективності технології дистанційного навчання; 2) розробка й упровадження в освітній процес технологій дистанційного навчання, що спрямовані на особистість здобувачів освіти, сприяють мотивації навчально-пізнавальної діяльності, забезпечують варіативний і корекційний характер освітнього процесу. Доведено, що підготовка майбутніх педагогів до застосування технології дистанційного навчання в освітньому процесі буде ефективною у результаті використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі ЗВО, роботи у відкритому комп’ютерно-орієнтованому освітньому середовищі, а також використанні дистанційних технологій навчання в процесі фахової підготовки.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7198
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бабакіна О., Литвин В..pdf266,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.