Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7198
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБабакіна, О. О.-
dc.contributor.authorЛитвин, В. А.-
dc.date.accessioned2022-09-28T05:59:08Z-
dc.date.available2022-09-28T05:59:08Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБабакіна О. О. Підготовка майбутніх педагогів до застосування технології дистанційного навчання в освітньому процесі / О. О. Бабакіна, В. А. Литвин // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2021. - № 72. - С. 87-93.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7198-
dc.description.abstractУ статті схарактеризовано специфіку підготовки майбутніх педагогів до застосування технології дистанційного навчання в освітньому процесі. З’ясовано, що інформаційні технології в освітньому процесі впроваджуються досить динамічно, а отже, так само повинні розроблятися й методики їх використання. Важливо, щоб сучасні вчителі не лише вільно орієнтувалися в предметній галузі, а також бути висококваліфікованими спеціалістами, які вільно володіють цифровими технологіями, що безпосередньо стосуються їх професійної діяльності. Визначено, що дистанційне навчання – це навчання у віртуальному освітньому просторі, у процесі якого здобувачі освіти можуть перебувати на великих просторових відстанях один від одного та здійснювати обмін повідомленнями як між собою, так і з педагогами, з використанням електронної мережі; технологія дистанційного навчання – це сукупність методик, методів, форм, засобів та прийомів, що впроваджуються в освітній процес із метою ефективного здійснення педагогічної діяльності, що направлена на досягнення поставлених цілей дистанційного навчання. Узагальнення думок вітчизняних та зарубіжни науковців сприяло виявленню тенденцій розвитку технологій дистанційного навчання в закладах вищої педагогічної освіти. До таких тенденцій віднесено: 1) підвищення ролі технологій дистанційного навчання за допомогою інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій, які є запорокую ефективності технології дистанційного навчання; 2) розробка й упровадження в освітній процес технологій дистанційного навчання, що спрямовані на особистість здобувачів освіти, сприяють мотивації навчально-пізнавальної діяльності, забезпечують варіативний і корекційний характер освітнього процесу. Доведено, що підготовка майбутніх педагогів до застосування технології дистанційного навчання в освітньому процесі буде ефективною у результаті використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі ЗВО, роботи у відкритому комп’ютерно-орієнтованому освітньому середовищі, а також використанні дистанційних технологій навчання в процесі фахової підготовки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 72-
dc.subjectпідготовка майбутніх педагогівuk_UA
dc.subjectінформатизація освітиuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectтехнології дистанційного навчанняuk_UA
dc.subjectтенденції розвитку дистанційного навчанняuk_UA
dc.titleПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бабакіна О., Литвин В..pdf266,78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.