Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7198Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Бабакіна, О. О. | - |
| dc.contributor.author | Литвин, В. А. | - |
| dc.date.accessioned | 2022-09-28T05:59:08Z | - |
| dc.date.available | 2022-09-28T05:59:08Z | - |
| dc.date.issued | 2021 | - |
| dc.identifier.citation | Бабакіна О. О. Підготовка майбутніх педагогів до застосування технології дистанційного навчання в освітньому процесі / О. О. Бабакіна, В. А. Литвин // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2021. - № 72. - С. 87-93. | - |
| dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/7198 | - |
| dc.description.abstract | У статті схарактеризовано специфіку підготовки майбутніх педагогів до застосування технології дистанційного навчання в освітньому процесі. З’ясовано, що інформаційні технології в освітньому процесі впроваджуються досить динамічно, а отже, так само повинні розроблятися й методики їх використання. Важливо, щоб сучасні вчителі не лише вільно орієнтувалися в предметній галузі, а також бути висококваліфікованими спеціалістами, які вільно володіють цифровими технологіями, що безпосередньо стосуються їх професійної діяльності. Визначено, що дистанційне навчання – це навчання у віртуальному освітньому просторі, у процесі якого здобувачі освіти можуть перебувати на великих просторових відстанях один від одного та здійснювати обмін повідомленнями як між собою, так і з педагогами, з використанням електронної мережі; технологія дистанційного навчання – це сукупність методик, методів, форм, засобів та прийомів, що впроваджуються в освітній процес із метою ефективного здійснення педагогічної діяльності, що направлена на досягнення поставлених цілей дистанційного навчання. Узагальнення думок вітчизняних та зарубіжни науковців сприяло виявленню тенденцій розвитку технологій дистанційного навчання в закладах вищої педагогічної освіти. До таких тенденцій віднесено: 1) підвищення ролі технологій дистанційного навчання за допомогою інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій, які є запорокую ефективності технології дистанційного навчання; 2) розробка й упровадження в освітній процес технологій дистанційного навчання, що спрямовані на особистість здобувачів освіти, сприяють мотивації навчально-пізнавальної діяльності, забезпечують варіативний і корекційний характер освітнього процесу. Доведено, що підготовка майбутніх педагогів до застосування технології дистанційного навчання в освітньому процесі буде ефективною у результаті використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі ЗВО, роботи у відкритому комп’ютерно-орієнтованому освітньому середовищі, а також використанні дистанційних технологій навчання в процесі фахової підготовки. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | № 72 | - |
| dc.subject | підготовка майбутніх педагогів | uk_UA |
| dc.subject | інформатизація освіти | uk_UA |
| dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
| dc.subject | технології дистанційного навчання | uk_UA |
| dc.subject | тенденції розвитку дистанційного навчання | uk_UA |
| dc.title | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Бабакіна О., Литвин В..pdf | 266,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.