Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/718
Title: СУТЬ ОСНОВНИХ ПІДХОДІВ ДО ВИЗНАЧЕННЯ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
Authors: Олійник, В. В.
Keywords: компетенція
компетентність
компетентнісний підхід
інженер- педагог
фахова підготовка
практична підготовка
Issue Date: 1-Nov-2012
Citation: Олійник, В. В. Суть основних підходів до визначення компетенцій майбутніх інженерів-педагогів [Текст] / В. В. Олійник // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 30-31. - С. 103-110.
Abstract: Статтю присвячено вивченню основних підходів до визначення компетенцій майбутніх інженерів-педагогів під час практичної підготовки. Проведено аналіз підходів щодо виділення груп компетенцій науковцями в педагогічній галузі знань. Виявлена суперечність між необхідністю оцінювання компетенцій майбутніх інженерів-педагогів та надмірною узагальненістю підходів до визначення компетенцій фахівців, які формуються в процесі фахової підготовки.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/718
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V_Oleynik.pdf232,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.