Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/718
Title: | СУТЬ ОСНОВНИХ ПІДХОДІВ ДО ВИЗНАЧЕННЯ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ |
Authors: | Олійник, В. В. |
Keywords: | компетенція компетентність компетентнісний підхід інженер- педагог фахова підготовка практична підготовка |
Issue Date: | 1-Nov-2012 |
Citation: | Олійник, В. В. Суть основних підходів до визначення компетенцій майбутніх інженерів-педагогів [Текст] / В. В. Олійник // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 30-31. - С. 103-110. |
Abstract: | Статтю присвячено вивченню основних підходів до визначення компетенцій майбутніх інженерів-педагогів під час практичної підготовки. Проведено аналіз підходів щодо виділення груп компетенцій науковцями в педагогічній галузі знань. Виявлена суперечність між необхідністю оцінювання компетенцій майбутніх інженерів-педагогів та надмірною узагальненістю підходів до визначення компетенцій фахівців, які формуються в процесі фахової підготовки. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/718 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
V_Oleynik.pdf | 232,23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.