Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/718
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Олійник, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2012-11-01T13:21:58Z | - |
dc.date.available | 2012-11-01T13:21:58Z | - |
dc.date.issued | 2012-11-01 | - |
dc.identifier.citation | Олійник, В. В. Суть основних підходів до визначення компетенцій майбутніх інженерів-педагогів [Текст] / В. В. Олійник // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 30-31. - С. 103-110. | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/718 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено вивченню основних підходів до визначення компетенцій майбутніх інженерів-педагогів під час практичної підготовки. Проведено аналіз підходів щодо виділення груп компетенцій науковцями в педагогічній галузі знань. Виявлена суперечність між необхідністю оцінювання компетенцій майбутніх інженерів-педагогів та надмірною узагальненістю підходів до визначення компетенцій фахівців, які формуються в процесі фахової підготовки. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | компетенція | uk_UK |
dc.subject | компетентність | - |
dc.subject | компетентнісний підхід | - |
dc.subject | інженер- педагог | - |
dc.subject | фахова підготовка | - |
dc.subject | практична підготовка | - |
dc.title | СУТЬ ОСНОВНИХ ПІДХОДІВ ДО ВИЗНАЧЕННЯ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
V_Oleynik.pdf | 232,23 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.