Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/718
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлійник, В. В.-
dc.date.accessioned2012-11-01T13:21:58Z-
dc.date.available2012-11-01T13:21:58Z-
dc.date.issued2012-11-01-
dc.identifier.citationОлійник, В. В. Суть основних підходів до визначення компетенцій майбутніх інженерів-педагогів [Текст] / В. В. Олійник // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 30-31. - С. 103-110.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/718-
dc.description.abstractСтаттю присвячено вивченню основних підходів до визначення компетенцій майбутніх інженерів-педагогів під час практичної підготовки. Проведено аналіз підходів щодо виділення груп компетенцій науковцями в педагогічній галузі знань. Виявлена суперечність між необхідністю оцінювання компетенцій майбутніх інженерів-педагогів та надмірною узагальненістю підходів до визначення компетенцій фахівців, які формуються в процесі фахової підготовки.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectкомпетенціяuk_UK
dc.subjectкомпетентність-
dc.subjectкомпетентнісний підхід-
dc.subjectінженер- педагог-
dc.subjectфахова підготовка-
dc.subjectпрактична підготовка-
dc.titleСУТЬ ОСНОВНИХ ПІДХОДІВ ДО ВИЗНАЧЕННЯ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V_Oleynik.pdf232,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.