Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/710
Назва: ІНТЕГРАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПІДХОДІВ ДО ПРОЕКТУВАННЯ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ОСНОВАМ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ- ПЕДАГОГІВ
Автори: Бачієва, Л. О.
Ключові слова: предметно-інженерна сфера
дослідницькі уміння
науково-дослідна діяльність
інженер-педагог
основи наукових досліджень
методика навчання
педагогічна система
Дата публікації: 1-лис-2012
Бібліографічний опис: Бачієва, Л. О. Інтеграція педагогічних підходів до проектування методики навчання основам наукових досліджень майбутніх інженерів-педагогів [Текст] / Л. О. Бачієва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2010. - Вип. 28-29. - С. 122-126.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується можливість інтеграції системного та діяльнісно-компетентнісного підходів при визначенні ієрархії цілей та відборі змісту навчання основам наукових досліджень студентів інженерно-педагогічних спеціальностей на підставі багаторівневої моделі дослідницьких умінь.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/710
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
L. Bachieva.pdf274,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.