Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/710
Назва: | ІНТЕГРАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПІДХОДІВ ДО ПРОЕКТУВАННЯ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ОСНОВАМ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ- ПЕДАГОГІВ |
Автори: | Бачієва, Л. О. |
Ключові слова: | предметно-інженерна сфера дослідницькі уміння науково-дослідна діяльність інженер-педагог основи наукових досліджень методика навчання педагогічна система |
Дата публікації: | 1-лис-2012 |
Бібліографічний опис: | Бачієва, Л. О. Інтеграція педагогічних підходів до проектування методики навчання основам наукових досліджень майбутніх інженерів-педагогів [Текст] / Л. О. Бачієва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2010. - Вип. 28-29. - С. 122-126. |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізується можливість інтеграції системного та діяльнісно-компетентнісного підходів при визначенні ієрархії цілей та відборі змісту навчання основам наукових досліджень студентів інженерно-педагогічних спеціальностей на підставі багаторівневої моделі дослідницьких умінь. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/710 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
L. Bachieva.pdf | 274,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.