Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/710
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБачієва, Л. О.-
dc.date.accessioned2012-11-01T08:35:57Z-
dc.date.available2012-11-01T08:35:57Z-
dc.date.issued2012-11-01-
dc.identifier.citationБачієва, Л. О. Інтеграція педагогічних підходів до проектування методики навчання основам наукових досліджень майбутніх інженерів-педагогів [Текст] / Л. О. Бачієва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2010. - Вип. 28-29. - С. 122-126.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/710-
dc.description.abstractУ статті аналізується можливість інтеграції системного та діяльнісно-компетентнісного підходів при визначенні ієрархії цілей та відборі змісту навчання основам наукових досліджень студентів інженерно-педагогічних спеціальностей на підставі багаторівневої моделі дослідницьких умінь.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectпредметно-інженерна сфераuk_UK
dc.subjectдослідницькі уміння-
dc.subjectнауково-дослідна діяльність-
dc.subjectінженер-педагог-
dc.subjectоснови наукових досліджень-
dc.subjectметодика навчання-
dc.subjectпедагогічна система-
dc.titleІНТЕГРАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПІДХОДІВ ДО ПРОЕКТУВАННЯ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ОСНОВАМ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ- ПЕДАГОГІВuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
L. Bachieva.pdf274,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.