Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) Главная страница коллекции Просмотр статистики

Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» за наказом МОН затверджено в категорії ʺБʺ у галузі педагогічних наук (спеціальності - 011, 015) у Переліку наукових фахових видань України. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 17.03.2020р № 409 «Про затвердження рішень Атестаційної колегії Міністерства щодо формування Переліку наукових фахових видань України від 26 лютого і 6 березня 2020 року та внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 11 липня 2019 року № 975») Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» Української інженерно-педагогічної академії включено до Переліку наукових фахових видань України у категорію Б у галузі педагогічних наук (спеціальності -011,015).

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 821 по 840 из 1146
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ АНІМАЦІЙНО-ДОЗВІЛЛЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІМаксимовська, Н. О.; Maksimovskaya, N.
2012СИСТЕМА ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ БУДУЩИХ ДИЗАЙНЕРОВ В ПРОЦЕССЕ НЕПРЕРЫВНОГО ОБРАЗОВАНИЯМаксименко, А. Е.; Maksimenko, A.
2012«ДУХОВНОЕ ДЕЛАНИЕ» ЛИЧНОСТИ КАК ОСНОВА ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ВОСПИТАНИЯЛазутина, Т. В.; Lazytina, T.
2012ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ УЧАЩИХСЯ ПОДРОСТКОВОГО ВОЗРАСТА, ПРОЖИВАЮЩИХ И ОБУЧАЮЩИХСЯ В ОРТОПЕДИЧЕСКОМ САНАТОРИИЛитвинова, Н. Ю.; Litvinova, N.
2012СУТЬ І СТРУКТУРА ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ШКОЛЯРІВ ДО БЕЗПЕЧНОЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІЛогвінова, Є. В.; Logvinova, Е.
2012ПРАВОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮЛазарчук, Г. В.; Lazarchyk, A.
2012ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ДЕЗАДАПТОВАНИМИ ДІТЬМИ ТА МОЛОДДЮКостіна, В. В.; Kostina, V.
2012ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ УСТАНОВКИ НА ПРОФЕСІЙНО- ТВОРЧИЙ САМОРОЗВИТОК СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВКабусь, Н. Д.; Kabus, N.
2012МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО КОНСТРУЮВАННЯ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНО- ПРАВОВОЇ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВКоваленко, Д. В.; Kovalenko, D.
2012ДЕЯКІ АСПЕКТИ СУТНОСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ ТА ЄКТСІльїна, В. М.; Ilyina, V.
2012О ТЕРМИНЕ «ВЫСШЕЕ РАБОЧЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ»Ицкович, Т. В.; Itzkowitz, T.
2012ДОСЛІДЖЕННЯ ВАЖКОВИХОВУВАНОСТІ В МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІГніда, Т. Б.; Gnyda, T.
2012РЕАЛІЗАЦІЯ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО КОМПОНЕНТА У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВГуренко, О. І.; Gurenko, O.
2012ФУНКЦІОНУВАННЯ ІНДИВІДУАЛІЗОВАНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ШЛЯХОМ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВГородиський, М. І.; Шаленко, Є. В.; Gorodiskiy, N.; Shalenko, E.
2012СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПРАВОВОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ-СИРІТ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ-ІНТЕРНАТІГорошнікова, І. Г.; Goroshnikova, I.
2012СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ЗАГАЛЬНОПРАВОВИХ ДИСЦИПЛІНГрубіч, Д. Ю.; Подберезський, М. К.; Шадріна, Г. В.; Grubich, D.; Podberezsky, N.; Shadrina, A.
2012ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ СТРУКТУРЫ ЛИЧНОСТИ ПЕДАГОГОВ С РАЗЛИЧНЫМ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫМ СТАЖЕМФилатова, О. В.; Filatova, O.
2012ВНЕСОК ВИДАТНИХ ПЕДАГОГІВ У РОЗВИТОК МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ СЛОБОЖАНЩИНИ (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)Данилюк, М. М.; Danyluk, N.
2012ПРОФОРІЄНТАЦІЯ, ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ, ПРОДУКТИВНА ПРАЦЯ УЧНІВ СЕРЕДНІХ ШКІЛ УКРАЇНИ У 80-х РР. ХХ СТ.Черевань, І. І.; Cherevan, I.
2012ПРОБЛЕМА ЗДОРОВ’Я ЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАУКОВО- ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇЧаговець, А. І.; Апрелев, И. В.; Chagovets, A.; Apryelyeva, I.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 821 по 840 из 1146