Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) Главная страница коллекции Просмотр статистики

Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» за наказом МОН затверджено в категорії ʺБʺ у галузі педагогічних наук (спеціальності - 011, 015) у Переліку наукових фахових видань України. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 17.03.2020р № 409 «Про затвердження рішень Атестаційної колегії Міністерства щодо формування Переліку наукових фахових видань України від 26 лютого і 6 березня 2020 року та внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 11 липня 2019 року № 975») Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» Української інженерно-педагогічної академії включено до Переліку наукових фахових видань України у категорію Б у галузі педагогічних наук (спеціальності -011,015).

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 221 по 240 из 1146
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Підходи до підготовки фахівців комп’ютерного профілю в умовах неформальної освітиЛисенко, С. В.; Lysenko, S. V.
2022Підготовка майбутніх педагогів у контексті розвитку української педагогічної думкиКапустіна, О. І.; Kapustina, O. I.
2021ТЕХНОЛОГІЯ МОДУЛЬНО-КОНТРОЛЬНОГО ВИПЕРЕДЖАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В САМОСТІЙНІЙ РОБОТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИКорнієнко, Л. Г.; Корнієнко, О. Т.; Korniіenko, L.; Korniіenko, O.
2021MONITORING TECHNIQUES IN FOREIGN LANGUAGE LEARNING AT ENGINEERING UNIVERSITIESBryntseva, O.; Бринцева, О.
2021ESSENCE AND SPECIFICS OF FOREIGN LANGUAGE PROFESSIONAL COMPETENCE OF A TEACHER OF TECHNICAL DISCIPLINESZelenin, H.; Зеленін, Г.
2021ЛІДЕРСЬКІ КОМПЕТЕНЦІЇ ЯК ЧАСТИНА КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИБакатанова, В. Б.; Булинін, В. О.; Bakatanova, V.; Bulynin, V.
2021ПЕДАГОГІЧНО-ВИХОВНИЙ АСПЕКТ ІСТОРИЧНОЇ ПРАЦІ М. АРКАСА «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ-РУСІ»Шарата, Н. Г.; Бакумекко, Т. К.; Sharata, N.; Bakumenko, T.
2021РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ДІТЕЙ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВХарківська, А. І.; Kharkіvska, A.
2021ERROR-FREE ACTIVITY OF THE INFORMATION PROCESSING OPERATOR: TARGETED TRAINING CONCEPTSazhko, H.; Pirsl, D. S.; Сажко, Г.; Піршл, Д.
2021АНАЛІЗ ОСНОВНИХ МОТИВІВ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ МАЙБУТНІМИ ФАХІВЦЯМИ АГРАРНО-ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ІЗ МЕТОЮ ЇХ ПОКРАЩЕННЯПоліщук, А. В.; Polishchuk, A.
2021PROSPECTS FOR IMPLEMENTATION OF LEARNER-CENTERED ENGLISH LANGUAGE TEACHING AT TECHNICAL UNIVERSITIESPodorozhna, A.; Подорожна, А.
2021ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИКотелевець, К. В.; Kotelevets, K.
2021ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ В СУЧАСНОМУ ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІКапустіна, О. І.; Kapustina, O.
2021THEORETICAL FOUNDATIONS OF TRAINING FUTURE TEACHERS TO IMPLEMENT SOCIAL REHABILITATION OF CHILDREN WITH DISABILITIESDmytrenko, К. А.; Дмитренко, К. А.
2021ANALYSIS OF FEATURES AND GENERALIZATION OF THE EXPERIENCE OF VOCATIONAL EDUCATION TRAINING FOR THE OIL AND GAS INDUSTRYProkopenko, O.; Antonenko, N.; Антоненко, Н. С.; Прокопенко, О. О.
2021АКТУАЛЬНІСТЬ ФОРМУВАННЯ МІЖНАРОДНИХ СТРАТЕГІЧНИХ ОСВІТНІХ АЛЬЯНСІВ ЗА УЧАСТЮ УКРАЇНИХарківська, А. А.; Капустіна, О. І.
2021СУТНІСТЬ ПОНЯТЬ «КОНЦЕПЦІЯ», «ПЕДАГОГІЧНА КОНЦЕПЦІЯ» ТА «ЕДУКАЦІЯ»Прокопенко, А. О.
2021ГЕЙМІФІКАЦІЯ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ІНЖЕНЕРНОГО СПРЯМУВАННЯОвчаренко, О. А.; Тупченко, В. В.
2021ЗАСОБИ ОПТИМІЗАЦІЇ РОБОТИ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ЗВОМягка, М. М.
2021ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗВОМонастирьова, Л. В.; Павлова, О. О.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 221 по 240 из 1146