Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/642
Назва: СУТЬ І СТРУКТУРА ДИДАКТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ВНЗ
Автори: Притуленко, І. В.
Ключові слова: дидактичне моделювання
зміст навчання
методична розробка
навчальний процес
навчальна дисципліна
студенти
педагогічний ВНЗ
Дата публікації: 26-жов-2012
Бібліографічний опис: Притуленко, І. В. Суть і структура дидактичного моделювання змісту навчання студентів педагогічного ВНЗ [Текст] / І. В. Притуленко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 88-92.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано необхідність використання дидактичного моделювання змісту навчання студентів педагогічного ВНЗ; визначено суть, коло завдань та підходи до дидактичного моделювання змісту навчання майбутніх фахівців у галузі педагогіки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/642
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prytulenko_IB.pdf201,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.