Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/642
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПритуленко, І. В.-
dc.date.accessioned2012-10-26T08:34:10Z-
dc.date.available2012-10-26T08:34:10Z-
dc.date.issued2012-10-26-
dc.identifier.citationПритуленко, І. В. Суть і структура дидактичного моделювання змісту навчання студентів педагогічного ВНЗ [Текст] / І. В. Притуленко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2011. - Вип. 32-33. - С. 88-92.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/642-
dc.description.abstractПроаналізовано необхідність використання дидактичного моделювання змісту навчання студентів педагогічного ВНЗ; визначено суть, коло завдань та підходи до дидактичного моделювання змісту навчання майбутніх фахівців у галузі педагогіки.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectдидактичне моделюванняuk_UK
dc.subjectзміст навчання-
dc.subjectметодична розробка-
dc.subjectнавчальний процес-
dc.subjectнавчальна дисципліна-
dc.subjectстуденти-
dc.subjectпедагогічний ВНЗ-
dc.titleСУТЬ І СТРУКТУРА ДИДАКТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ВНЗuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prytulenko_IB.pdf201,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.