Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6320
Title: | РЕКРЕАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЯК СКЛАДОВА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ЗВО |
Other Titles: | Recreational culture as a component of physical education of students of technical higher education institutions |
Authors: | Грохова, Г. П. |
Keywords: | рекреація культура педагогічні умови фізичні вправи природні чинники педагогіка канікули |
Issue Date: | 2020 |
Citation: | Грохова Г. П. Рекреаційна культура як складова фізичного виховання студентів технічних ЗВО / Г. П. Грохова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2020. - № 66. - С. 115-122. |
Abstract: | Метою підготовки майбутнього фахівця при навчанні в закладі вищої освіти є сприяння формуванню гармонійно розвиненої, творчої особистості студента, здатної орієнтуватися в складних педагогічних ситуаціях, уміти швидко приймати правильні рішення, володіти новітніми технологіями. Водночас необхідно зауважити, що важливим чинником професійної підготовки майбутніх фахівців є стан здоров’я. Студент має піклуватися про своє здоров'я, берегти його як цінність, набуваючи навичок професійного здоров'я – інтегральної характеристики функціонального стану організму людини, що характеризує її здатність до певної професійної діяльності, із заданою ефективністю й тривалістю впродовж навчання, а також стійкість до супутніх несприятливих чинників цієї діяльності й умінням пристосовуватися до них. Головним показником професійного здоров'я майбутнього фахівця є його працездатність. На успішність професійної діяльності майбутнього фахівця значний вплив має саме фізичний стан його організму, що, у свою чергу, залежить від показників фізичного розвитку. Усе це прямо залежить від фізичної активності, здатності студентів до самостійних регулярних занять рекреаційною діяльністю, яка в структурі професійної діяльності майбутнього фахівця посідає важливе місце. Саме рекреація спрямована на використання фізичної культури як засобу зміцнення й розвитку фізичних і духовних якостей студентів, відпочинку, спілкування, форм занять. У результаті дослідження встановлено, що рекреація розглядається, як добровільна рухова активність із використанням фізичних вправ, спрямованих на підвищення працездатності, розваги та різнобічне вдосконалення особистості студентів у процесі професійної підготовки. Розроблена методика формування рекреативної культури для студентів технічних закладів вищої освіти значно підвищиться, якщо в процесі професійної підготовки реалізувати її за допомогою педагогічних умов. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6320 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.