Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6320
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГрохова, Г. П.-
dc.date.accessioned2020-10-23T06:20:01Z-
dc.date.available2020-10-23T06:20:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГрохова Г. П. Рекреаційна культура як складова фізичного виховання студентів технічних ЗВО / Г. П. Грохова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2020. - № 66. - С. 115-122.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6320-
dc.description.abstractМетою підготовки майбутнього фахівця при навчанні в закладі вищої освіти є сприяння формуванню гармонійно розвиненої, творчої особистості студента, здатної орієнтуватися в складних педагогічних ситуаціях, уміти швидко приймати правильні рішення, володіти новітніми технологіями. Водночас необхідно зауважити, що важливим чинником професійної підготовки майбутніх фахівців є стан здоров’я. Студент має піклуватися про своє здоров'я, берегти його як цінність, набуваючи навичок професійного здоров'я – інтегральної характеристики функціонального стану організму людини, що характеризує її здатність до певної професійної діяльності, із заданою ефективністю й тривалістю впродовж навчання, а також стійкість до супутніх несприятливих чинників цієї діяльності й умінням пристосовуватися до них. Головним показником професійного здоров'я майбутнього фахівця є його працездатність. На успішність професійної діяльності майбутнього фахівця значний вплив має саме фізичний стан його організму, що, у свою чергу, залежить від показників фізичного розвитку. Усе це прямо залежить від фізичної активності, здатності студентів до самостійних регулярних занять рекреаційною діяльністю, яка в структурі професійної діяльності майбутнього фахівця посідає важливе місце. Саме рекреація спрямована на використання фізичної культури як засобу зміцнення й розвитку фізичних і духовних якостей студентів, відпочинку, спілкування, форм занять. У результаті дослідження встановлено, що рекреація розглядається, як добровільна рухова активність із використанням фізичних вправ, спрямованих на підвищення працездатності, розваги та різнобічне вдосконалення особистості студентів у процесі професійної підготовки. Розроблена методика формування рекреативної культури для студентів технічних закладів вищої освіти значно підвищиться, якщо в процесі професійної підготовки реалізувати її за допомогою педагогічних умов.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectрекреація-
dc.subjectкультура-
dc.subjectпедагогічні умови-
dc.subjectфізичні вправи-
dc.subjectприродні чинники-
dc.subjectпедагогіка-
dc.subjectканікули-
dc.titleРЕКРЕАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЯК СКЛАДОВА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ЗВОuk_UA
dc.title.alternativeRecreational culture as a component of physical education of students of technical higher education institutions-
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
14.pdf231,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.