Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6294
Название: СТРУКТУРА РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ АВТОТРАНСПОРТНОГО ПРОФІЛЮ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Авторы: Горностаєва, О. О.
Ключевые слова: структура професійної компетентності
інженер-педагог
професійна компетентність
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Горностаєва О. О. Структура розвитку професійної компетентності інженерів-педагогів автотранспортного профілю в системі післядипломної педагогічної освіти / О. О. Горностаєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 65. - С. 46-58.
Краткий осмотр (реферат): У статті розкриваються основні підходи до структурування професійної компетентності інженерів–педагогів автотранспортного профілю. Автором запропоновано власне бачення структури професійної компетентності, як складної єдності взаємопов’язаних компонентів. Здійснена спроба оптимізації складових професійної компетентності інженерів–педагогів автотранспортного профілю. Визначено, що професійна компетентність є загальною характеристикою і складається з компетенцій (технічної, технологічної, методичної, психолого-педагогічної, спеціально-предметної, інтелектуально- когнітивної, комунікативної, логістичної, економічної), які дозволять забезпечити успішний результат та надати інженерам-педагогам автомобільного профілю високий рівень знань, умінь та навичок. Виокремлено критерії професійної компетентності інженерів-педагогів автотранспортного профілю: мотиваційно-ціннісний, гностично-діяльнісний та когнітивно-інформаційний. Визначено рівні професійної компетентності інженерів-педагогів автотранспортного профілю: початковий (реконструктивний), достатній (варіативний), високий (творчий). Розроблена авторська модель розвитку професійної компетентності інженерів-педагогів автотранспорту в процесі підвищення кваліфікації. Запропонована модель розвитку професійної компетентності інженерів-педагогів автотранспортного профілю в процесі підвищення кваліфікації може бути застосована в системі післядипломної педагогічної освіти.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6294
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
7.pdf1,75 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.