Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6294
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорностаєва, О. О.-
dc.date.accessioned2020-10-23T05:46:24Z-
dc.date.available2020-10-23T05:46:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГорностаєва О. О. Структура розвитку професійної компетентності інженерів-педагогів автотранспортного профілю в системі післядипломної педагогічної освіти / О. О. Горностаєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2019. - № 65. - С. 46-58.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6294-
dc.description.abstractУ статті розкриваються основні підходи до структурування професійної компетентності інженерів–педагогів автотранспортного профілю. Автором запропоновано власне бачення структури професійної компетентності, як складної єдності взаємопов’язаних компонентів. Здійснена спроба оптимізації складових професійної компетентності інженерів–педагогів автотранспортного профілю. Визначено, що професійна компетентність є загальною характеристикою і складається з компетенцій (технічної, технологічної, методичної, психолого-педагогічної, спеціально-предметної, інтелектуально- когнітивної, комунікативної, логістичної, економічної), які дозволять забезпечити успішний результат та надати інженерам-педагогам автомобільного профілю високий рівень знань, умінь та навичок. Виокремлено критерії професійної компетентності інженерів-педагогів автотранспортного профілю: мотиваційно-ціннісний, гностично-діяльнісний та когнітивно-інформаційний. Визначено рівні професійної компетентності інженерів-педагогів автотранспортного профілю: початковий (реконструктивний), достатній (варіативний), високий (творчий). Розроблена авторська модель розвитку професійної компетентності інженерів-педагогів автотранспорту в процесі підвищення кваліфікації. Запропонована модель розвитку професійної компетентності інженерів-педагогів автотранспортного профілю в процесі підвищення кваліфікації може бути застосована в системі післядипломної педагогічної освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectструктура професійної компетентності-
dc.subjectінженер-педагог-
dc.subjectпрофесійна компетентність-
dc.titleСТРУКТУРА РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ АВТОТРАНСПОРТНОГО ПРОФІЛЮ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf1,75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.