Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6159
Назва: ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ ЕЛЕКТРОТЕХНІКИ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Автори: Березенська, С. М
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Березенська С. М. Експериментальне дослідження ефективності навчання електротехніки в умовах змішаного освітнього процесу / С. М. Березенська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 58. - С. 113-120.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено практичний досвід оцінювання ефективності навчання електротехніки в умовах змішаного освітнього процесу, побудованого шляхом комбінації технологій традиційного та електронного навчання. В основу дослідження покладено методику, розроблену на підставі моделі «оцінки інвестицій у людський капітал», автором якої є професор Д. Кіркпатрік. Перевагами запропонованої методики є її комплексність та можливість залучення до участі в оцінюванні результатів навчання не лише представників студентського і викладацького складу навчального закладу, а й потенційних роботодавців. Оцінка ефективності навчання проводиться в чотири незалежні етапи: визначення, наскільки студенти задоволені організацією навчальної діяльності з навчальної дисципліни; якісне оцінювання теоретичних знань та практичних навичок, отриманих студентами в процесі навчання; дослідження рівня застосування отриманих знань та навичок у подальшій навчальній діяльності; отримання експертної оцінки від викладачів та (або) роботодавців з питань якості підготовки майбутніх фахівців та задоволеності результатами їх навчання. З метою забезпечення різноплановості та глибини проведення дослідження в якості основних інструментів методики було запропоновано сукупність діагностичних методів, серед яких: анкетування, опитування, інтерв’ювання, ранжування, тестування, а також розв’язання практичних та ситуаційних задач. Крім того, проведено аналіз публікацій із питань розвитку моделі Д. Кіркпатріка в сучасних економічних умовах, який дозволяє зробити висновок, що запропоновану методику оцінювання ефективності навчання доцільно використовувати не лише для констатування результативності навчального процесу, а й як інструмент для підготовки фахівців у питаннях планування розвитку бізнесу, а також оцінки (діагностики) існуючих проблем у бізнесі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6159
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf496,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.