Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6159
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Березенська, С. М | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-07T08:39:08Z | - |
dc.date.available | 2018-12-07T08:39:08Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Березенська С. М. Експериментальне дослідження ефективності навчання електротехніки в умовах змішаного освітнього процесу / С. М. Березенська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 58. - С. 113-120. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6159 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено практичний досвід оцінювання ефективності навчання електротехніки в умовах змішаного освітнього процесу, побудованого шляхом комбінації технологій традиційного та електронного навчання. В основу дослідження покладено методику, розроблену на підставі моделі «оцінки інвестицій у людський капітал», автором якої є професор Д. Кіркпатрік. Перевагами запропонованої методики є її комплексність та можливість залучення до участі в оцінюванні результатів навчання не лише представників студентського і викладацького складу навчального закладу, а й потенційних роботодавців. Оцінка ефективності навчання проводиться в чотири незалежні етапи: визначення, наскільки студенти задоволені організацією навчальної діяльності з навчальної дисципліни; якісне оцінювання теоретичних знань та практичних навичок, отриманих студентами в процесі навчання; дослідження рівня застосування отриманих знань та навичок у подальшій навчальній діяльності; отримання експертної оцінки від викладачів та (або) роботодавців з питань якості підготовки майбутніх фахівців та задоволеності результатами їх навчання. З метою забезпечення різноплановості та глибини проведення дослідження в якості основних інструментів методики було запропоновано сукупність діагностичних методів, серед яких: анкетування, опитування, інтерв’ювання, ранжування, тестування, а також розв’язання практичних та ситуаційних задач. Крім того, проведено аналіз публікацій із питань розвитку моделі Д. Кіркпатріка в сучасних економічних умовах, який дозволяє зробити висновок, що запропоновану методику оцінювання ефективності навчання доцільно використовувати не лише для констатування результативності навчального процесу, а й як інструмент для підготовки фахівців у питаннях планування розвитку бізнесу, а також оцінки (діагностики) існуючих проблем у бізнесі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.title | ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ ЕЛЕКТРОТЕХНІКИ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
16.pdf | 496,36 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.