Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6158
Название: | КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ ФУНДАМЕНТАЛІЗОВАНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ |
Авторы: | Бардус, І. О. |
Дата публикации: | 2018 |
Библиографическое описание: | Бардус І. О. Критерії та показники ефективності методичної системи фундаменталізованої професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій / І. О. Бардус // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 58. - С. 106-112. |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розроблено систему критеріїв та показників ефективності методичної системи фундаменталізованої професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій до продуктивної діяльності. Визначено, що головними критеріями ефективності методичної системи є критерії сформованості організаційної, технологічної та управлінської компетентностей ІТ-фахівця. Критеріями сформованості організаційної компетентності є критерії сформованості компетентностей: із технічної підготовки, забезпечення функціонування, контролю функціонування процесу виробництва ІТ-продукту. Критеріями сформованості технологічної професійної компетентності є критерії сформованості компетентностей: із проектування, виготовлення, експлуатації, вдосконалення та ремонту ІТ-продукту. Критеріями сформованості управлінської компетентності ІТ-фахівця є критерії сформованості компетентностей із: планування ресурсів, обліку та аналізу, регулювання процесу виробництва ІТ-продукту. Розроблено групи показників сформованості знань, умінь і навичок виконувати організаційну, технологічну і управлінську продуктивну діяльність та групи показників сформованості професійно важливих якостей особистості ІТ-фахівця. Групи показників сформованості професійно важливих якостей повинні складатися з груп показників сформованості мотиваційно-цільових, когнітивних та організаційно-діяльнісних якостей особистості. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6158 |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
15.pdf | 394,99 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.