Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6158
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБардус, І. О.-
dc.date.accessioned2018-12-07T08:38:20Z-
dc.date.available2018-12-07T08:38:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБардус І. О. Критерії та показники ефективності методичної системи фундаменталізованої професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій / І. О. Бардус // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 58. - С. 106-112.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6158-
dc.description.abstractУ статті розроблено систему критеріїв та показників ефективності методичної системи фундаменталізованої професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій до продуктивної діяльності. Визначено, що головними критеріями ефективності методичної системи є критерії сформованості організаційної, технологічної та управлінської компетентностей ІТ-фахівця. Критеріями сформованості організаційної компетентності є критерії сформованості компетентностей: із технічної підготовки, забезпечення функціонування, контролю функціонування процесу виробництва ІТ-продукту. Критеріями сформованості технологічної професійної компетентності є критерії сформованості компетентностей: із проектування, виготовлення, експлуатації, вдосконалення та ремонту ІТ-продукту. Критеріями сформованості управлінської компетентності ІТ-фахівця є критерії сформованості компетентностей із: планування ресурсів, обліку та аналізу, регулювання процесу виробництва ІТ-продукту. Розроблено групи показників сформованості знань, умінь і навичок виконувати організаційну, технологічну і управлінську продуктивну діяльність та групи показників сформованості професійно важливих якостей особистості ІТ-фахівця. Групи показників сформованості професійно важливих якостей повинні складатися з груп показників сформованості мотиваційно-цільових, когнітивних та організаційно-діяльнісних якостей особистості.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleКРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ ФУНДАМЕНТАЛІЗОВАНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf394,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.