Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6146
Title: | ПРИНЦИПИ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ В ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ЗВО |
Authors: | Зеленін, Г. І. |
Keywords: | змішане навчання інженер-педагог принципи навчання англійська мова для спеціальних цілей електронні освітні ресурси інженерно-педагогічний ЗВО професійна діяльність освітня технологія самостійне навчання |
Issue Date: | 2018 |
Citation: | Зеленін Г. І. Принципи змішаного навчання англійської мови для спеціальних цілей в інженерно-педагогічному ЗВО / Г. І. Зеленін // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 58. - С. 5-11. |
Abstract: | У статті представлено принципи змішаного навчання англійської мови для спеціальних цілей (ESP) в інженерно-педагогічному ЗВО: принцип науковості, свідомості, доступності, активності, систематичності та послідовності, міцності засвоєння знань, умінь та навичок, наочності, врахування індивідуальних особливостей студентів, принцип інтерактивності, принцип професійної спрямованості, принцип автономності та принцип гнучкості навчання іноземній мові. Визначено, що організація курсу ESP у контексті змішаного навчання, заснованого на активних методах самостійного надбання знань та роботи з інформацією, повинна будуватися не лише на основі загальнодидактичних, але також методичних принципів, які враховують особистісні характеристики студентів (зокрема вікові та професійні) і специфіку навчання ESP. Зроблена спроба розглянути особливості даної технології й перспективи її застосування з метою організації курсу ESP в інженерно-педагогічному ЗВО. Приймаючи до уваги розглянуті принципи змішаного навчання ESP в інженерно-педагогічному ЗВО, були виділені такі умови його результативного використання: підвищення рівня студентської автономності; пристосовність моделі; розумне витрачання аудиторного часу й самостійної діяльності студентів; врахування індивідуальних характеристик студентів; використання різних засобів педагогічного впливу; збільшення обсягу навчального матеріалу; інтерактивність навчання іноземній мові; наявність абсолютного доступу до навчальних матеріалів. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6146 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.