Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6146
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗеленін, Г. І.-
dc.date.accessioned2018-12-07T08:07:58Z-
dc.date.available2018-12-07T08:07:58Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗеленін Г. І. Принципи змішаного навчання англійської мови для спеціальних цілей в інженерно-педагогічному ЗВО / Г. І. Зеленін // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2018. - № 58. - С. 5-11.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/6146-
dc.description.abstractУ статті представлено принципи змішаного навчання англійської мови для спеціальних цілей (ESP) в інженерно-педагогічному ЗВО: принцип науковості, свідомості, доступності, активності, систематичності та послідовності, міцності засвоєння знань, умінь та навичок, наочності, врахування індивідуальних особливостей студентів, принцип інтерактивності, принцип професійної спрямованості, принцип автономності та принцип гнучкості навчання іноземній мові. Визначено, що організація курсу ESP у контексті змішаного навчання, заснованого на активних методах самостійного надбання знань та роботи з інформацією, повинна будуватися не лише на основі загальнодидактичних, але також методичних принципів, які враховують особистісні характеристики студентів (зокрема вікові та професійні) і специфіку навчання ESP. Зроблена спроба розглянути особливості даної технології й перспективи її застосування з метою організації курсу ESP в інженерно-педагогічному ЗВО. Приймаючи до уваги розглянуті принципи змішаного навчання ESP в інженерно-педагогічному ЗВО, були виділені такі умови його результативного використання: підвищення рівня студентської автономності; пристосовність моделі; розумне витрачання аудиторного часу й самостійної діяльності студентів; врахування індивідуальних характеристик студентів; використання різних засобів педагогічного впливу; збільшення обсягу навчального матеріалу; інтерактивність навчання іноземній мові; наявність абсолютного доступу до навчальних матеріалів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectінженер-педагогuk_UA
dc.subjectпринципи навчанняuk_UA
dc.subjectанглійська мова для спеціальних цілейuk_UA
dc.subjectелектронні освітні ресурсиuk_UA
dc.subjectінженерно-педагогічний ЗВОuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectосвітня технологіяuk_UA
dc.subjectсамостійне навчанняuk_UA
dc.titleПРИНЦИПИ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ В ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ЗВОuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf468,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.