Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5711
Назва: ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА
Автори: Маркова, В.М.
Ключові слова: компетентність
професійна компетентність
інженер-педагог
загальна компетентність
комунікативна культура
компетенція
професійно-комунікативна компетенція
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): В даній статті розглянуто аспекти професійно-комунікативної компетентності майбутніх інженерів-педагогів. Визначено сутність професійно-комунікативної компетентності інженера-педагога Проаналізовано поняття «компетенція» і «компетентність». Акцентовано увагу на види комунікативної діяльності інженера-педагога, Під професійною компетентністю педагога розуміємо єдність його теоретичної та практичної готовності до здійснення педагогічної діяльності. Професійно-комунікативна діяльність інженера-педагога полягає у виконанні дій, спрямованих на включення учнів у різноманітні види діяльності, створення колективу й організацію сумісної діяльності. Діяльність інженера-педагога спрямована на встановлення педагогічно доцільних стосунків педагога з учнями, їх батьками, з іншими педагогами, представниками громадськості. Спеціалісти будь-якої сфери діяльності мають володіти загальною компетентністю, необхідною для існування в соціумі, для розв`язання будь-яких ситуацій, навіть не пов`язаних з конкретною професійною діяльністю. В статті відмічено особливість професійно-комунікативної компетентності майбутнього інженера-педагога
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5711
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркова В.М..pdf496,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.