Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5711
Title: | ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА |
Authors: | Маркова, В.М. |
Keywords: | компетентність професійна компетентність інженер-педагог загальна компетентність комунікативна культура компетенція професійно-комунікативна компетенція |
Issue Date: | 2017 |
Citation: | Маркова В. М. Професійно-комунікативна компетентність майбутнього інженера-педагога / В. М. Маркова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 56-57. - С. 154-161. |
Abstract: | В даній статті розглянуто аспекти професійно-комунікативної компетентності майбутніх інженерів-педагогів. Визначено сутність професійно-комунікативної компетентності інженера-педагога Проаналізовано поняття «компетенція» і «компетентність». Акцентовано увагу на види комунікативної діяльності інженера-педагога, Під професійною компетентністю педагога розуміємо єдність його теоретичної та практичної готовності до здійснення педагогічної діяльності. Професійно-комунікативна діяльність інженера-педагога полягає у виконанні дій, спрямованих на включення учнів у різноманітні види діяльності, створення колективу й організацію сумісної діяльності. Діяльність інженера-педагога спрямована на встановлення педагогічно доцільних стосунків педагога з учнями, їх батьками, з іншими педагогами, представниками громадськості. Спеціалісти будь-якої сфери діяльності мають володіти загальною компетентністю, необхідною для існування в соціумі, для розв`язання будь-яких ситуацій, навіть не пов`язаних з конкретною професійною діяльністю. В статті відмічено особливість професійно-комунікативної компетентності майбутнього інженера-педагога |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5711 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Маркова В.М..pdf | 496,85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.