Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5711
Title: ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА
Authors: Маркова, В.М.
Keywords: компетентність
професійна компетентність
інженер-педагог
загальна компетентність
комунікативна культура
компетенція
професійно-комунікативна компетенція
Issue Date: 2017
Citation: Маркова В. М. Професійно-комунікативна компетентність майбутнього інженера-педагога / В. М. Маркова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 56-57. - С. 154-161.
Abstract: В даній статті розглянуто аспекти професійно-комунікативної компетентності майбутніх інженерів-педагогів. Визначено сутність професійно-комунікативної компетентності інженера-педагога Проаналізовано поняття «компетенція» і «компетентність». Акцентовано увагу на види комунікативної діяльності інженера-педагога, Під професійною компетентністю педагога розуміємо єдність його теоретичної та практичної готовності до здійснення педагогічної діяльності. Професійно-комунікативна діяльність інженера-педагога полягає у виконанні дій, спрямованих на включення учнів у різноманітні види діяльності, створення колективу й організацію сумісної діяльності. Діяльність інженера-педагога спрямована на встановлення педагогічно доцільних стосунків педагога з учнями, їх батьками, з іншими педагогами, представниками громадськості. Спеціалісти будь-якої сфери діяльності мають володіти загальною компетентністю, необхідною для існування в соціумі, для розв`язання будь-яких ситуацій, навіть не пов`язаних з конкретною професійною діяльністю. В статті відмічено особливість професійно-комунікативної компетентності майбутнього інженера-педагога
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5711
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маркова В.М..pdf496,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.