Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5703
Назва: МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ ДИСЦИПЛІНИ «ДИЗАЙН»
Автори: Донцова, М.В.
Ключові слова: інтерактивне навчання
дистанційне навчання
навчальне середовище
LMS MOODLE
організація навчального процесу
дизайн
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті розглянута можливість і доцільність впровадження дистанційного навчання з інтерактивним поданням матеріалу на заміну старих методів ведення освітнього процесу у ВНЗ. На прикладі дистанційного курсу "Дизайн" описується загальна структура курсу, основні модулі (ресурси і елементи), які використовуються для організації навчальної траєкторії в процесі вивчення навчальної дисципліни, а також обгрунтовано застосування інтерактивних технологій в он-line середовищі, яке розширює можливості як викладача, так і студента в організації його навчальної діяльності. Наукові пошуки автора пов'язані з визначенням проблем в сфері креативного розвитку студентів в ході комп'ютерного проектування, а також з напрацюванням шляхів реалізації інтерактивної моделі формування проектної компетенції в умовах сучасної інноваційної педагогічної методології, яка повинна підвищити результативність навчальної розробки дизайн-продукту в умовах ХТЕІ КНТЕУ. Це дозволить спостерігати динаміку цього процесу і детальніше розглянути предмет дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5703
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Донцова М.В..pdf755,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.