Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5703
Название: | МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ ДИСЦИПЛІНИ «ДИЗАЙН» |
Авторы: | Донцова, М.В. |
Ключевые слова: | інтерактивне навчання дистанційне навчання навчальне середовище LMS MOODLE організація навчального процесу дизайн |
Дата публикации: | 2017 |
Библиографическое описание: | Донцова М. В. Методика формування дистанційного курсу дисципліни "Дизайн" / М. В. Донцова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 56-57. - С. 230-237. |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглянута можливість і доцільність впровадження дистанційного навчання з інтерактивним поданням матеріалу на заміну старих методів ведення освітнього процесу у ВНЗ. На прикладі дистанційного курсу "Дизайн" описується загальна структура курсу, основні модулі (ресурси і елементи), які використовуються для організації навчальної траєкторії в процесі вивчення навчальної дисципліни, а також обгрунтовано застосування інтерактивних технологій в он-line середовищі, яке розширює можливості як викладача, так і студента в організації його навчальної діяльності. Наукові пошуки автора пов'язані з визначенням проблем в сфері креативного розвитку студентів в ході комп'ютерного проектування, а також з напрацюванням шляхів реалізації інтерактивної моделі формування проектної компетенції в умовах сучасної інноваційної педагогічної методології, яка повинна підвищити результативність навчальної розробки дизайн-продукту в умовах ХТЕІ КНТЕУ. Це дозволить спостерігати динаміку цього процесу і детальніше розглянути предмет дослідження. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5703 |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Донцова М.В..pdf | 755,96 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.