Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5697
Название: ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ПРАВОВИХ ДИСЦИПЛІН У ВНЗ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
Авторы: Васильєва, І.Г.
Ключевые слова: правова освіта
інтерактивні технології навчання
довідкові правові системи
інтерактивна дошка
інтерактивні лекції: «лекція вдвох» та «лекція-пресконференція»
методи проектів: дослідницький
творчий
ігровий
інформаційний та практико-орієнтований
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Васильєва І. Г. Особливості викладання правових дисциплін у ВНЗ на сучасному етапі / І. Г. Васильєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 56-57. - С. 123-131.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються особливості викладання правових дисциплін у ВНЗ на сучасному етапі, коли найважливішим напрямом реформ, що відбуваються в країні, є формування в громадянах переконання в абсолютній цінності права, у його універсальному характері. Виховувати правову свідомість людей держава повинна не лише за допомогою системи ефективного механізму правового регулювання і застосування правових норм, але й через правову освіту. Метою професійно-правової підготовки майбутнього інженерапедагога в умовах вищого навчального закладу є формування його професійно-правової компетентності, тобто сукупності професійно-правових знань та вмінь, а також готовності до виконання всіх видів правових дій в інженерно-педагогічній діяльності. Автор відзначає, що викладач правових дисциплін передусім повинен навчити кожного студента працювати з комп'ютерними довідковими правовими системами (ДПС) – базами даних, що містять нормативні документи. У статті зазначається, що для розв’язання проблеми якісного набуття студентами правових знань обов’язковою умовою є щонайширше впровадження сучасних технологій у сукупності з інтерактивними технологіями навчання. До найефективніших навчальних прийомів автор відносить застосування інтерактивної дошки, проведення інтерактивних лекцій, зокрема «лекція вдвох» та «лекція-прес-конференція», і особливо методи проектів, а саме: дослідницький, творчий, ігровий, інформаційний та практико-орієнтований.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5697
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Васильєва І.Г..pdf519,38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.