Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5697
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Васильєва, І.Г. | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-18T10:59:51Z | - |
dc.date.available | 2018-06-18T10:59:51Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Васильєва І. Г. Особливості викладання правових дисциплін у ВНЗ на сучасному етапі / І. Г. Васильєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 56-57. - С. 123-131. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5697 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості викладання правових дисциплін у ВНЗ на сучасному етапі, коли найважливішим напрямом реформ, що відбуваються в країні, є формування в громадянах переконання в абсолютній цінності права, у його універсальному характері. Виховувати правову свідомість людей держава повинна не лише за допомогою системи ефективного механізму правового регулювання і застосування правових норм, але й через правову освіту. Метою професійно-правової підготовки майбутнього інженерапедагога в умовах вищого навчального закладу є формування його професійно-правової компетентності, тобто сукупності професійно-правових знань та вмінь, а також готовності до виконання всіх видів правових дій в інженерно-педагогічній діяльності. Автор відзначає, що викладач правових дисциплін передусім повинен навчити кожного студента працювати з комп'ютерними довідковими правовими системами (ДПС) – базами даних, що містять нормативні документи. У статті зазначається, що для розв’язання проблеми якісного набуття студентами правових знань обов’язковою умовою є щонайширше впровадження сучасних технологій у сукупності з інтерактивними технологіями навчання. До найефективніших навчальних прийомів автор відносить застосування інтерактивної дошки, проведення інтерактивних лекцій, зокрема «лекція вдвох» та «лекція-прес-конференція», і особливо методи проектів, а саме: дослідницький, творчий, ігровий, інформаційний та практико-орієнтований. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | правова освіта | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні технології навчання | uk_UA |
dc.subject | довідкові правові системи | uk_UA |
dc.subject | інтерактивна дошка | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні лекції: «лекція вдвох» та «лекція-пресконференція» | uk_UA |
dc.subject | методи проектів: дослідницький | uk_UA |
dc.subject | творчий | uk_UA |
dc.subject | ігровий | uk_UA |
dc.subject | інформаційний та практико-орієнтований | uk_UA |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ПРАВОВИХ ДИСЦИПЛІН У ВНЗ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Васильєва І.Г..pdf | 519,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.