Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5691
Назва: ПРОБЛЕМИ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ КОНЦЕНТРОВАНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ОСВІТІ
Автори: Бакатанова, В. Б.
Ігнатов, С. В.
Ключові слова: концентроване навчання
освітня технологія
вища освіта
педагогічні умови
інтенсивне навчання
розподілене навчання
модель навчання
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Пошук ефективних технологій навчання у вищій освіті обумовлено суттєвими змінами в системі освіти України. На підставі аналізу досліджень щодо застосування інтенсивного навчання було визначено перспективи концентрованого навчання у вищій школі. Це система організації навчального процесу, при якій здійснюється концентрація робочого часу студентів та педагогів. Більш глибоке вивчення предмета досягається за рахунок об'єднання занять у блоки, скорочення кількості предметів, що вивчаються паралельно протягом часу. Визначено мету, сутнісні ознаки, переваги та недоліки концентрованого навчання. На основі аналізу думок викладачів та студентів Української інженерно-педагогічної академії щодо експериментального впровадження цієї технології у навчальний процес було визначено педагогічні умови ефективного застосування технології концентрованого навчання у вищій освіті. Педагогічні можливості означеної технології обмежені необхідністю тривалого часу та систематичних занять для формування професійних компетенцій майбутніх фахівців.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5691
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бакатанова В. Б., Ігнатов С. В..pdf479,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.