Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5691
Title: | ПРОБЛЕМИ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ КОНЦЕНТРОВАНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ОСВІТІ |
Authors: | Бакатанова, В. Б. Ігнатов, С. В. |
Keywords: | концентроване навчання освітня технологія вища освіта педагогічні умови інтенсивне навчання розподілене навчання модель навчання |
Issue Date: | 2017 |
Citation: | Бакатанова В. Б. Проблеми застосування технології концентрованого навчання у вищій освіті / В. Б. Бакатанова, С. В. Ігнатов // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 56-57. - С. 75-82. |
Abstract: | Пошук ефективних технологій навчання у вищій освіті обумовлено суттєвими змінами в системі освіти України. На підставі аналізу досліджень щодо застосування інтенсивного навчання було визначено перспективи концентрованого навчання у вищій школі. Це система організації навчального процесу, при якій здійснюється концентрація робочого часу студентів та педагогів. Більш глибоке вивчення предмета досягається за рахунок об'єднання занять у блоки, скорочення кількості предметів, що вивчаються паралельно протягом часу. Визначено мету, сутнісні ознаки, переваги та недоліки концентрованого навчання. На основі аналізу думок викладачів та студентів Української інженерно-педагогічної академії щодо експериментального впровадження цієї технології у навчальний процес було визначено педагогічні умови ефективного застосування технології концентрованого навчання у вищій освіті. Педагогічні можливості означеної технології обмежені необхідністю тривалого часу та систематичних занять для формування професійних компетенцій майбутніх фахівців. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5691 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бакатанова В. Б., Ігнатов С. В..pdf | 479,13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.