Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5651
Title: ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ПЕРСОНАЛІЗАЦІЇ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ
Authors: Васильєва, І.Г.
Keywords: персоналізація сучасної освіти
персоналізація діяльності викладача
авторська педагогічна система
модульно-рейтингова технологія навчання
Issue Date: 2017
Citation: Васильєва І. Г. Особливості діяльності викладача вищої школи в умовах персоналізації сучасної освіти / І. Г. Васильєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 373-379.
Abstract: У статті розглядаються особливості діяльності викладача вищої школи в умовах персоналізації сучасної освіти. У статті виділяються елементи, що забезпечують організацію і впровадження персоналізації навчально-виховного процесу у ВНЗ; доведено, що визначальною педагогічною умовою персоналізації освітнього процесу у вищій школі виступає персоналізація діяльності викладача, втілена в побудову авторської педагогічної системи. Ця система в свою чергу виростає на основі розвиненої професійної самосвідомості викладача і втілюється в практиці професійно-педагогічного співробітництва зі студентами в освітньому процесі ВНЗ. Персоналізація навчальної діяльності на сучасному етапі політичного і громадського життя суспільства – одна із загальносвітових тенденцій розвитку освіти, що орієнтує освітній процес на розвиток і становлення стосунків учасників освітнього процесу, що ґрунтуються на повазі прав кожної людини; збереженні і зміцненні їх здоров'я, почутті власної гідності, реалізації особистого потенціалу.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5651
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
45.pdf.pdf339,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.