Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5651
Название: ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ПЕРСОНАЛІЗАЦІЇ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ
Авторы: Васильєва, І.Г.
Ключевые слова: персоналізація сучасної освіти
персоналізація діяльності викладача
авторська педагогічна система
модульно-рейтингова технологія навчання
Дата публикации: 2017
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються особливості діяльності викладача вищої школи в умовах персоналізації сучасної освіти. У статті виділяються елементи, що забезпечують організацію і впровадження персоналізації навчально-виховного процесу у ВНЗ; доведено, що визначальною педагогічною умовою персоналізації освітнього процесу у вищій школі виступає персоналізація діяльності викладача, втілена в побудову авторської педагогічної системи. Ця система в свою чергу виростає на основі розвиненої професійної самосвідомості викладача і втілюється в практиці професійно-педагогічного співробітництва зі студентами в освітньому процесі ВНЗ. Персоналізація навчальної діяльності на сучасному етапі політичного і громадського життя суспільства – одна із загальносвітових тенденцій розвитку освіти, що орієнтує освітній процес на розвиток і становлення стосунків учасників освітнього процесу, що ґрунтуються на повазі прав кожної людини; збереженні і зміцненні їх здоров'я, почутті власної гідності, реалізації особистого потенціалу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5651
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
45.pdf.pdf339,8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.