Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5641
Назва: | ВИКОРИСТАННЯ WEB-КВЕСТУ ДЛЯ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ІЗ ГІГІЄНИ І САНІТАРІЇ |
Автори: | Олійник, Ю.О. Буйнова, Н.О. |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Олійник Ю. О. Використання Web-квесту для практичної підготовки фахівців з гігієни і санітарії / Ю. О. Олійник, Н. О. Буйнова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 286-294. |
Короткий огляд (реферат): | Важливою складовою в підготовці кваліфікованого лікаря-гігієніста є вдосконалення практичних навичок у реальних умовах. Разом із тим, у навчальній аудиторії далеко не завжди вдається відтворити максимально наближені до реальних умови роботи лікаря-гігієніста. У статті пропонується використання Web-квесту для моделювання віртуального професійного середовища. Web-квест використовується для організації самостійної пошукової діяльності в мережі Інтернет за декількома гілками заздалегідь підготовленого маршруту для вирішення професійного завдання. Результатом дослідження є алгоритм використання Web-квесту для формування практичних навичок розслідування випадку харчового отруєння в ході практичного заняття з дисципліни «Гігієна і екологія». Розроблені сценарій Web-квесту за темою «Харчові отруєння мікробного та немікробного походження», методичні рекомендації щодо організації практичного заняття з повним описом методики проведення Web-квесту, а також електронний варіант реалізації Web-квесту на базі мультимедійної презентації в середовищі програми PowerPoint. У ході експериментальної перевірки з’ясовано, що Web-квест в процесі виконання практичних завдань із дисципліни «Гігієна і екологія», за умов педагогічно обґрунтованої методики, якісного методичного забезпечення значно підвищує не тільки рівень сформованості практичних професійних умінь, але й взагалі стимулює формування активності, творчості, самостійності пізнавальної діяльності студентів, розвиває критичне мислення. Ключові слова: Web-квест, практичне навчання, віртуальне професійне середовище, мультимедійна презентація, пошукова робота, самостійна робота. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5641 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
35.pdf.pdf | 478,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.