Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5641
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Олійник, Ю.О. | - |
dc.contributor.author | Буйнова, Н.О. | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-19T10:42:07Z | - |
dc.date.available | 2018-03-19T10:42:07Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Олійник Ю. О. Використання Web-квесту для практичної підготовки фахівців з гігієни і санітарії / Ю. О. Олійник, Н. О. Буйнова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 286-294. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5641 | - |
dc.description.abstract | Важливою складовою в підготовці кваліфікованого лікаря-гігієніста є вдосконалення практичних навичок у реальних умовах. Разом із тим, у навчальній аудиторії далеко не завжди вдається відтворити максимально наближені до реальних умови роботи лікаря-гігієніста. У статті пропонується використання Web-квесту для моделювання віртуального професійного середовища. Web-квест використовується для організації самостійної пошукової діяльності в мережі Інтернет за декількома гілками заздалегідь підготовленого маршруту для вирішення професійного завдання. Результатом дослідження є алгоритм використання Web-квесту для формування практичних навичок розслідування випадку харчового отруєння в ході практичного заняття з дисципліни «Гігієна і екологія». Розроблені сценарій Web-квесту за темою «Харчові отруєння мікробного та немікробного походження», методичні рекомендації щодо організації практичного заняття з повним описом методики проведення Web-квесту, а також електронний варіант реалізації Web-квесту на базі мультимедійної презентації в середовищі програми PowerPoint. У ході експериментальної перевірки з’ясовано, що Web-квест в процесі виконання практичних завдань із дисципліни «Гігієна і екологія», за умов педагогічно обґрунтованої методики, якісного методичного забезпечення значно підвищує не тільки рівень сформованості практичних професійних умінь, але й взагалі стимулює формування активності, творчості, самостійності пізнавальної діяльності студентів, розвиває критичне мислення. Ключові слова: Web-квест, практичне навчання, віртуальне професійне середовище, мультимедійна презентація, пошукова робота, самостійна робота. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ WEB-КВЕСТУ ДЛЯ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ІЗ ГІГІЄНИ І САНІТАРІЇ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
35.pdf.pdf | 478,82 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.