Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5641
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОлійник, Ю.О.-
dc.contributor.authorБуйнова, Н.О.-
dc.date.accessioned2018-03-19T10:42:07Z-
dc.date.available2018-03-19T10:42:07Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationОлійник Ю. О. Використання Web-квесту для практичної підготовки фахівців з гігієни і санітарії / Ю. О. Олійник, Н. О. Буйнова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 286-294.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5641-
dc.description.abstractВажливою складовою в підготовці кваліфікованого лікаря-гігієніста є вдосконалення практичних навичок у реальних умовах. Разом із тим, у навчальній аудиторії далеко не завжди вдається відтворити максимально наближені до реальних умови роботи лікаря-гігієніста. У статті пропонується використання Web-квесту для моделювання віртуального професійного середовища. Web-квест використовується для організації самостійної пошукової діяльності в мережі Інтернет за декількома гілками заздалегідь підготовленого маршруту для вирішення професійного завдання. Результатом дослідження є алгоритм використання Web-квесту для формування практичних навичок розслідування випадку харчового отруєння в ході практичного заняття з дисципліни «Гігієна і екологія». Розроблені сценарій Web-квесту за темою «Харчові отруєння мікробного та немікробного походження», методичні рекомендації щодо організації практичного заняття з повним описом методики проведення Web-квесту, а також електронний варіант реалізації Web-квесту на базі мультимедійної презентації в середовищі програми PowerPoint. У ході експериментальної перевірки з’ясовано, що Web-квест в процесі виконання практичних завдань із дисципліни «Гігієна і екологія», за умов педагогічно обґрунтованої методики, якісного методичного забезпечення значно підвищує не тільки рівень сформованості практичних професійних умінь, але й взагалі стимулює формування активності, творчості, самостійності пізнавальної діяльності студентів, розвиває критичне мислення. Ключові слова: Web-квест, практичне навчання, віртуальне професійне середовище, мультимедійна презентація, пошукова робота, самостійна робота.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ WEB-КВЕСТУ ДЛЯ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ІЗ ГІГІЄНИ І САНІТАРІЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
35.pdf.pdf478,82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.