Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5636
Title: ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНІХ УМІНЬ, НАВИЧОК І ОСНОВНИХ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У СТУДЕНТІВ ВНЗ У ПРОЦЕСІ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ
Authors: Васильєва, Н.Г.
Issue Date: 2017
Citation: Васильєва Н. Г. Формування самоосвітніх умінь, навичок і основних професійних компетенцій у студентів ВНЗ у процесі безперервної освіти / Н. Г. Васильєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 242-248.
Abstract: У статті розглядаються особливості формування самоосвітніх умінь, навичок і основних професійних компетенцій у процесі безперервної освіти. Ознакою сьогодення і одним із головних завдань вищої школи є розвиток і формування особистості як суб'єкта діяльності, поступовий перехід від виховання і навчання до самовиховання і самоосвіти. Важливо дати студентам базові знання, які дозволили б безперервно протягом усього подальшого життя здобувати додаткову освіту і різні кваліфікації. Самоосвітня діяльність інженера-педагога розглядається як складний, багатогранний, безперервний, творчий процес, результати якого мають двостороннє значення: вдосконалення і розвиток професійної діяльності викладача і якісні зміни його особистості. Самоосвіта викладача стає умовою його особистісно-професійного зростання, якщо самоосвітня діяльність має концептуальне обґрунтування, здійснюється як перманентний процес, зміст якого скеровано на самопізнання і самовдосконалення викладачем себе як педагога, людини, особистості, індивідуальності, на оволодіння інноваційними освітніми ідеями і технологіями, а також способами творчої педагогічної діяльності.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5636
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30.pdf.pdf329,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.