Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5636
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВасильєва, Н.Г.-
dc.date.accessioned2018-03-19T10:34:38Z-
dc.date.available2018-03-19T10:34:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5636-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості формування самоосвітніх умінь, навичок і основних професійних компетенцій у процесі безперервної освіти. Ознакою сьогодення і одним із головних завдань вищої школи є розвиток і формування особистості як суб'єкта діяльності, поступовий перехід від виховання і навчання до самовиховання і самоосвіти. Важливо дати студентам базові знання, які дозволили б безперервно протягом усього подальшого життя здобувати додаткову освіту і різні кваліфікації. Самоосвітня діяльність інженера-педагога розглядається як складний, багатогранний, безперервний, творчий процес, результати якого мають двостороннє значення: вдосконалення і розвиток професійної діяльності викладача і якісні зміни його особистості. Самоосвіта викладача стає умовою його особистісно-професійного зростання, якщо самоосвітня діяльність має концептуальне обґрунтування, здійснюється як перманентний процес, зміст якого скеровано на самопізнання і самовдосконалення викладачем себе як педагога, людини, особистості, індивідуальності, на оволодіння інноваційними освітніми ідеями і технологіями, а також способами творчої педагогічної діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ САМООСВІТНІХ УМІНЬ, НАВИЧОК І ОСНОВНИХ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У СТУДЕНТІВ ВНЗ У ПРОЦЕСІ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
30.pdf.pdf329,07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.