Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5625
Назва: | КОМУНІКАТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА У ПРОФЕСІЙНОМУ НАВЧАННІ УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ |
Автори: | Мефанік, М.С. |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто аспекти педагогічної діяльності майбутніх інженерів-педагогів. Визначено сутність комунікативної діяльності інженера-педагога в професійному навчанні учнів професійно-технічного навчального закладу. Акцентовано увагу на види та функції комунікативної діяльності інженера-педагога, а саме методологічна, дидактична, проектувальна, науково-дослідна, організаційно, виробничо-технологічна, діагностична, комунікативна. Комунікативна діяльність інженера-педагога полягає у виконанні дій, спрямованих на включення учнів у різноманітні види діяльності, створення колективу й організацію спільної діяльності. Застосування комунікативних технологій дозволяє організувати різні види індивідуальної та групової професійної діяльності учнів. Комунікативна діяльність спрямована на встановлення педагогічно доцільних стосунків педагога з учнями, їхніми батьками, з іншими педагогами, представниками громадськості. Комунікативні технології уможливлюють участь інженера-педагога у використанні засобів спілкування з учнями та їхніми батьками, з колегами. У статті відмічено особливість професійного навчання учнів професійно-технічного навчального закладу та особливості комунікативної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5625 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
19.pdf.pdf | 336,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.