Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5625
Title: КОМУНІКАТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА У ПРОФЕСІЙНОМУ НАВЧАННІ УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Authors: Мефанік, М.С.
Issue Date: 2017
Citation: Мефанік М. С. Комунікативна діяльність інженера-педагога у професійному навчанні учнів професійно-технічного навчального закладу / М. С. Мефанік // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 149-156.
Abstract: У статті розглянуто аспекти педагогічної діяльності майбутніх інженерів-педагогів. Визначено сутність комунікативної діяльності інженера-педагога в професійному навчанні учнів професійно-технічного навчального закладу. Акцентовано увагу на види та функції комунікативної діяльності інженера-педагога, а саме методологічна, дидактична, проектувальна, науково-дослідна, організаційно, виробничо-технологічна, діагностична, комунікативна. Комунікативна діяльність інженера-педагога полягає у виконанні дій, спрямованих на включення учнів у різноманітні види діяльності, створення колективу й організацію спільної діяльності. Застосування комунікативних технологій дозволяє організувати різні види індивідуальної та групової професійної діяльності учнів. Комунікативна діяльність спрямована на встановлення педагогічно доцільних стосунків педагога з учнями, їхніми батьками, з іншими педагогами, представниками громадськості. Комунікативні технології уможливлюють участь інженера-педагога у використанні засобів спілкування з учнями та їхніми батьками, з колегами. У статті відмічено особливість професійного навчання учнів професійно-технічного навчального закладу та особливості комунікативної діяльності.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5625
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.pdf.pdf336,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.