Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5614
Назва: СТРУКТУРА ТА ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Автори: Бардус, І. О.
Ключові слова: рофесійна компетентність
продуктивна професійна діяльність
професійно важливі якості особистості
інформаційні технології
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Підвищення якості професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій вимагає розроблення методичної системи фундаменталізованої професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців до продуктивної професійної діяльності, що в свою чергу потребує визначення структури та змісту їх професійної компетентності. У статті на основі теоретичного аналізу виробничого процесу створення ІТ-продуктів, державних та міжнародних стандартів, наукової та науково-методичної літератури з підготовки ІТ-фахівців, розроблено структуру та зміст їх професійної компетентності. Професійна компетентність фахівця в галузі інформаційних технологій має ієрархічну структуру, яка повністю відображає структуру виробничого процесу на кожному етапі створення ІТ-продукту. Зміст професійної компетентності ІТ-фахівця – це сукупність знань, умінь та навичок із технічної підготовки, забезпечення функціонування, контролю функціонування процесу виробництва ІТ-продукту, проектування, виготовлення, супроводу (експлуатації), вдосконалення, відновлення (ремонту) ІТ-продукту, планування ресурсів процесу виробництва, обліку та аналізу поточного процесу виробництва, регулювання процесу виробництва ІТ-продукту. До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ -фахівця фахівця фахівця фахівця фахівця також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ніціативність, ентузіазм, логічне, критичне, дивергентне та конвергентне мислення, здатність вирішувати проблеми, креативність, ерудиція, т рудиція, т рудиція, т рудиція, т рудова етика, комунікативні навички, навички командної роботи, саморефлексія та самостійн аморефлексія та самостійн аморефлексія та самостійн аморефлексія та самостійн аморефлексія та самостійн аморефлексія та самостійн аморефлексія та самостійн аморефлексія та самостійн аморефлексія та самостійн аморефлексія та самостійн аморефлексія та самостійн аморефлексія та самостійн ість. ість. Отримані результати будуть використані для розроблення фундаменталізованої методичної системи навчання комп’ютерних дисциплін майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5614
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf.pdf583,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.