Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5614
Название: СТРУКТУРА ТА ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Авторы: Бардус, І. О.
Ключевые слова: рофесійна компетентність
продуктивна професійна діяльність
професійно важливі якості особистості
інформаційні технології
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Бардус І. О. Структура та зміст професійної компетентності фахівців у галузі інформаційних технологій / І. О. Бардус // Проблеми інженерно-педагогічної освіти :. зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 55-64.
Краткий осмотр (реферат): Підвищення якості професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій вимагає розроблення методичної системи фундаменталізованої професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців до продуктивної професійної діяльності, що в свою чергу потребує визначення структури та змісту їх професійної компетентності. У статті на основі теоретичного аналізу виробничого процесу створення ІТ-продуктів, державних та міжнародних стандартів, наукової та науково-методичної літератури з підготовки ІТ-фахівців, розроблено структуру та зміст їх професійної компетентності. Професійна компетентність фахівця в галузі інформаційних технологій має ієрархічну структуру, яка повністю відображає структуру виробничого процесу на кожному етапі створення ІТ-продукту. Зміст професійної компетентності ІТ-фахівця – це сукупність знань, умінь та навичок із технічної підготовки, забезпечення функціонування, контролю функціонування процесу виробництва ІТ-продукту, проектування, виготовлення, супроводу (експлуатації), вдосконалення, відновлення (ремонту) ІТ-продукту, планування ресурсів процесу виробництва, обліку та аналізу поточного процесу виробництва, регулювання процесу виробництва ІТ-продукту. До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ До змісту професійних компетнтностей ІТ -фахівця фахівця фахівця фахівця фахівця також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли також входять такі професійно важли ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ві якості особистості, як: і ніціативність, ентузіазм, логічне, критичне, дивергентне та конвергентне мислення, здатність вирішувати проблеми, креативність, ерудиція, т рудиція, т рудиція, т рудиція, т рудова етика, комунікативні навички, навички командної роботи, саморефлексія та самостійн аморефлексія та самостійн аморефлексія та самостійн аморефлексія та самостійн аморефлексія та самостійн аморефлексія та самостійн аморефлексія та самостійн аморефлексія та самостійн аморефлексія та самостійн аморефлексія та самостійн аморефлексія та самостійн аморефлексія та самостійн ість. ість. Отримані результати будуть використані для розроблення фундаменталізованої методичної системи навчання комп’ютерних дисциплін майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5614
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
8.pdf.pdf583,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.